Horoscop economic 2016
Business Magazin a ales 10 cuvinte (electoral, stabilitate, optimism, creştere, incertitudine, globalizare, migraţie, responsabilitate, inovaţie, risc) inspirate de evoluţiile din 2015 şi de aşteptările penru 2016 şi le-a trimis oamenilor din business. Aceştia, la rândul lor, au ales dintre ele cele 3 cuvinte despre care ei cred că vor marca anul în faţa căruia ne aflăm.Alegerile noastre şi motivaţiile lor reprezintă prognoza Business Magazin pentru 2016.
Marius Văcăroiu, DIRECTOR GENERAL POLICOLOR S.A.
RESPONSABILITATE
Vine într-un context european şi chiar naţional în care, separat de sensul social, pentru comunitate, CSR, capătă noi înţelesuri. De aceea aici cred ca intră şi Migraţia şi Incertitudinea şi, nu în ultimul rând, Stabilitatea. Din acest punct de vedere, atât oamenii politici şi diplomaţii de carieră, cât şi oamenii de afaceri trebuie să dea măsura responsabilităţii în decizie, continuitate şi sustenabilitate.
INOVAŢIE
Este elementul „TREBUIE“ pentru a fi competitiv. Orice domeniu trebuie să se adapteze cerinţelor pieţei, iar acest lucru nu se poate face decât printr-o schimbare continuă. Cum? Prin inovaţie. Aceasta trebuie să fie o strategie continuă la nivelul fiecărui business. Clienţii noştri trăiesc într-o lume dinamică, sunt ancoraţi în mediul digital şi aduc acest flux informativ în vieţile lor. Oamenii cumpără tot mai puţin „var lavabil“ şi tot mai mult soluţii adaptate nevoilor individuale. Deci, Inovaţia este cheia care ne permite să fim cu un pas înaintea cererilor pieţei.
ELECTORAL
Este un an cu două valuri de alegeri, cele locale şi cele legislative. Fiecare an electoral a avut un impact în piaţă, istoric vorbind. Multe lucrări cu sectorul public au fost influenţate de alegeri. România vrea însă schimbare, iar 2016 s-ar putea să iasă din tipar. Electoral înseamnă mai mult decât oricând că este şansa noastră de a da putere şi semnificaţie fiecărui vot. Se întâmplă o dată la patru ani şi, chiar dacă economic apar unele fluctuaţii, social ar trebui să devină un exerciţiu de demnitate.
Iulian Stanciu, DIRECTOR GENERAL EMAG
OPTIMISM
De optimism nu cred că am dus lipsă vreodată la eMAG :). Cu optimism şi curaj am reuşit să creştem de la o companie mică la un grup regional prin diversificarea gamei de produse, dezvoltare de la zero şi achiziţia de noi companii.
INOVAŢIE
Am inovat mult de-a lungul timpului, iar 2016 va fi din punctul acesta de vedere un an al inovaţiei la eMAG. Se va vedea în fluxurile interne care vor duce la o interacţiune mai bună cu clienţii, în servicii, în gama de produse şi în oferte mai bune.
CREŞTERE
Este un rezultat al primelor două: optimism şi inovaţie. Am investit mult în ultimii ani şi vom avea câţiva ani buni de creştere.
Dragos Neacşu, CEO AL SAI ERSTE ASSET MANAGEMENT S.A.
RESPONSABILITATE
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro