Digitalii din BCR

Autor: Ioana Matei Postat la 19 decembrie 2016 6539 afişări

ALINA ŢOPANĂ

VÂRSTĂ:    33 DE ANI

FUNCŢIE: EXPERT STRATEGIE DISTRIBUŢIE RETAIL / DIRECŢIA DIGITAL BANKING, BCR

STUDII:    FACULTATEA DE LIMBI ŞI LITERATURI STRAINE


Din funcţia de expert strategie distribuţie retail, Alina Ţopană identifică trenduri noi, inovatoare, în materie de promovare şi activare de servicii digitale. În plus, se ocupă direct de campaniile de popularizare şi activare internet & mobile banking în rândul angajaţilor BCR, dar şi în rândul clienţilor. „Activitatea mea se concentrează pe organizarea de acţiuni comerciale, care au ca scop final educarea şi activarea portofoliului existent în utilizarea serviciilor digitale BCR”, îşi descrie Alina Ţopană activitatea. Absolventă a Facultăţii de Litere, ea povesteşte că marketingul a fost tot timpul o pasiune.

Şi-a început cariera în banking în urmă cu aproape zece ani. Înainte de digital a lucrat în departamentul de marketing şi comunicare, unde s-a ocupat de programe de loialitate şi vânzare pentru cardurile de credit. Următorul pas a fost în actuala echipă de digital a BCR: „M-am acomodat rapid, fiind pasionată de tehnologie, de tot ce este nou în domeniu, şi am devenit, alături de echipa din care fac parte, unul dintre ambasadorii serviciilor digitale BCR”, descrie ea schimbarea activităţii. Alina Ţopană spune că reticenţa la schimbare şi percepţia oamenilor din România în ceea ce priveşte utilizarea platformelor digitale reprezintă principalele obstacole în activitatea sa: „Utilizatorii ar trebui să se uite cu şi mai multă deschidere spre bankingul digital. În comparaţie cu bankingul tradiţional, platformele digitale oferă un plus de mobilitate şi pot fi folosite oricând şi de oriunde.”

IRINA MIHAILESCU

VÂRSTĂ:    33 DE ANI

FUNCŢIE: ŞEF DEPARTAMENT, EVOLUŢIA CANALELOR DE DISTRIBUŢIE RETAIL / DIRECŢIA DIGITAL BANKING, BCR

STUDII:    FACULTATEA DE CONTABILITATE ŞI INFORMATICĂ DE GESTIUNE, ASE; MASTER ÎN MARKETING, ASE


Irina Mihailescu a început să lucreze în domeniul bancar încă din al doilea an de facultate, când s-a alăturat echipei de marketing a unei bănci locale. Ulterior, timp de trei ani, a făcut parte din divizia de inovaţie a băncii Barclays din Londra şi spune că în această perioadă a dobândit o experienţă bogată în ce priveşte bankingul la un nivel avansat.

În momentul în care s-a alăturat echipei BCR, s-a implicat într-un proiect ce avea să revoluţioneze experienţa clienţilor – un nou model de sucursală, ce integrează tehnologii avansate în comunicarea cu clienţii, unic pe piaţa din România. Lansată în 2015 sub denumirea de „eXperience”, unitatea are un design inovator şi conţine soluţii bazate pe tehnologie prin care, explică Irina Mihailescu, clienţii sunt aduşi mai aproape de mediul digital. Ei au la dispoziţie în această unitate un mediu practic în care să se familiarizeze cu serviciile digitale. Unitatea se bazează pe interactivitate şi educaţie financiară; reuneşte concepte inedite în modelul de banking tradiţional: renunţarea la materiale de promovare tipărite pe hârtie în favoarea unui ecran interactiv prin care se pot accesa informaţiile dorite; videoasistenţă, un serviciu nou, prin care clienţii pot să intre în legătură cu un agent din contact center printr-o sesiune video după orele de program cu publicul; business hub – un spaţiu special amenajat, pe care clienţii îl pot rezerva pentru întâlniri cu partenerii lor de afaceri. Irina Mihailescu observă că actualele reglementări în domeniu nu sunt la înălţimea oportunităţilor create de tehnologiile informaţiei şi comunicării, aceasta fiind principala provocare pe care o întâmpină în implementarea proiectelor digitale.

„Oportunităţile, dar şi provocările generate de evoluţia tehnologiei preocupă industria financiar-bancară mai mult ca niciodată, în special din punctul de vedere al necesităţii de adaptare rapidă la cerinţele în continuă modificare ale clienţilor.” Viitoarele proiecte pe care Irina Mihailescu le are în plan vizează implementarea noilor tehnologii de interacţiune cu clienţii, ce pot fi utilizate ca alternative convenabile ale tradiţionalei vizite în sucursală.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.