Au spus în Business Magazin. Au avut sau nu dreptate?
Opt ani înseamnă mult. Am adunat în revistă mii de poveşti de afaceri şi avem cea mai interesantă şi frumoasă colecţie de ziceri. Oameni de afaceri, antreprenori, analişti, experţi şi politicieni vorbind despre prezent, despre viitor, despre criză şi despre idei de afaceri.
RADU GEORGESCU,
AVANGATE
//Este incredibil cât de deştepţi, de plini de energie, cât de buni sunt copiii aceştia şi cât de mult îi strică facultatea. Nu cred că facultăţile din ziua de astăzi aduc valoare adăugată//
Omul de afaceri merge în licee pentru a se întâlni cu tinerii în cadrul unui program numit "Jurnal de antreprenor". O face cel puţin o dată pe lună şi este însoţit de alte nume importante din zona tehnologiei. A fost în Timişoara, Iaşi, Arad, Târgovişte, Cluj, Braşov, Bucureşti.
LUCIAN GEORGESCU
DIRECTOR GENERAL GAV/BALKANSKI PROIECT
//Dracula este un cadou fantastic pe care ni-l face Vestul pentru că reprezintă o investiţie de peste 100 de ani în marketing//
În 2005, ca şi acum, România nu reuşise să-şi găsească un brand de ţară puternic şi uşor de identificat. În acel moment, publicitarii spuneau că Dracula este unul dintre cele mai importante active pe care România le are la nivel de imagine, iar numărul mare de turişti care vizitează anual România inspiraţi de această legendă reprezintă un semnal clar că avem un instrument de marketing, însă insuficient fructificat.
JEFF KIRBY
ŞEFUL EFG
//România are încă o reputaţie groaznică şi sunt foarte mulţi oameni de afaceri care nu investesc aici de teama de a nu fi păcăliţi//
Din biroul său din Londra, omul de afaceri Jeff Kirby s-a uitat la piaţa imobiliară de acum şapte ani din România şi a hotărât să se mute la Bucureşti pentru a investi aici un total de 300 de milioane de euro. Decizia n-a fost însă simplă, reputaţia afacerilor - să spunem - mai dubioase din România făcându-l să se gândească de două ori înainte. Şi poate n-a fost singurul în această situaţie.
LEONARD DOROFTEI
FOST BOXER
//Boxul profesionist, dacă ştii să-l faci ca lumea, poate fi un business extraordinar pentru toată lumea//
Rezultatele deosebite ale lui Leonard Doroftei, considerat cel mai bun boxer român din istorie, nu au reuşit să aducă investitori importanţi în acest domeniu. De fapt, multe dintre sporturile care au adus recunoaştere României în străinătate până acum sunt într-o situaţie similară, singura excepţie fiind fotbalul.
DRAGOŞ CABAT
ANALIST ECONOMIC
//Românii cumpără mai degrabă cu disperare, când au bani, tocmai pentru că aşteptările lor pentru viitor sunt sumbre//
Opinia din 2005 a lui Dragoş Cabat pare la fel de actuală şi astăzi. Este aproape imposibil să convingi azi un român că este util să-şi plătească taxele în mod corect, că banii lui sunt utilizaţi în mod eficient şi că la bătrâneţe va avea suportul statului. Optimiştii vedeau în urmă cu cinci ani în creşterea consumului singurul motor al economiei şi un semn de încredere în perspectivele ţării şi credeau că dacă îi lasă pe oameni să se îndatoreze mai mult, ei vor deveni mai responsabili.
TRICOUL LUI ANDREI BOTESCU, ANTREPRENOR
//Nu uita, eşti tânăr cât mai vrei să călătoreşti cu Pegas//
Tricoul aparţine unui tânăr care are curaj să reinventeze marca de bicicletă a copilăriei românilor, Pegas. O afacere de garaj, în stil american, pe malul Dâmboviţei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro