Cum descopera gigantul H&M Romania
Dupa Marks & Spencer, Debenhams, Zara si C&A, a venit randul H&M sa isi pregateasca intrarea pe piata locala. Romania pare a fi ajuns definitiv pe harta gigantilor din comertul fashion.
Negocierile ar fi conduse, din partea suedezilor, de Dawid Gosniciak, managerul din Polonia al grupului, care s-ar fi aflat saptamana trecuta in Romania pentru a continua discutiile despre deschiderea primelor magazine ale H&M. Contactat de noi, Gosniciak nu a facut niciun comentariu asupra subiectului, in timp ce Hacan Andersson, reprezentant al grupului pentru relatia cu presa, a declarat doar ca "Romania este una dintre multele piete interesante unde H&M se uita pentru deschiderea de magazine. Totusi, nu avem planuri concrete privind momentul cand vom deschide primele magazine aici".
Dincolo de negocieri si secretul lor, interesant este modul cum lucreaza un nume mare din industria comertului cu imbracaminte si incaltaminte, dar si semnificatia venirii unei firme de talia H&M. "Prezenta Carrefour intr-o tara clarifica multe intrebari, spre exemplu", spunea recent Ali Ergun Ergen, CEO al Baneasa Developments, companie care administreaza zona comerciala din proiectul Baneasa. Paralela cu prezenta Carrefour, ca barometru de dezvoltare a unei piete, poate functiona si in cazul H&M; Romania a ajuns la o maturitate din acest punct de vedere, in opinia lui Ergun, considerat cel mai experimentat manager de centre comerciale de aici. "Eu m-am intalnit cu H&M acum trei-patru ani, asteptau ca Romania sa adere la Uniunea Europeana si sa existe un numar decent de proiecte. Numele mari nu vin pentru un magazin. Iar rezultatele Zara au deschis ochii marilor companii."
Rezultatele despre care vorbeste managerul au fost inregistrate chiar intr-un centru comercial a carui dezvoltare si operare a fost condusa de el, avand in vedere ca Ergun a condus operatiunile locale ale Anchor Grup, inainte de a trece in echipa dezvoltatorului Baneasa Shopping City. Cat priveste magazinul Zara din discutie, e chiar cel despre care conversau pe net fetele in 2004, cand grupul Azadea a deschis in franciza primul magazin Zara, in Plaza Romania. Anii urmatori au adus vanzari anuale de aproximativ 22 de milioane de euro, ceea ce a facut ca magazinul sa intre la acea vreme in top zece din reteaua mondiala a Inditex, potrivit reprezentantilor companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro