N-ati vazut un terorist?
Un slogan publicitar al agentiei metropolitane de transport din New York isi face tot mai mult simtita eficienta, la sapte ani de cand a fost lansat si folosit intr-o serie de costisitoare campanii de informare. Cel mai recent, sloganul “Daca vezi ceva, spune ceva” a salvat New Yorkul de la un atentat in Times Square care trebuia sa aiba loc la 1 mai.
Din 2007, de cand a obtinut inre-gistrarea sloganului, Autoritatea a oferit permisiunea de folosire a acestei fraze in campanii de constientizare publica pentru 54 de organizatii din Statele Unite si din restul lumii, inclusiv Amtrak, autoritatea de transport din Chicago, biroul pentru situatii de urgenta de la Stony Brook University si trei state din Australia.
Autoritatea metropolitana nu a perceput taxe pentru folosirea in aceste scopuri a sloganului. Unele dintre cereri au fost respinse, inclusiv una venita de la o universitate ce voia sa o foloseasca pentru a combate furtul din camerele de camin. "Intentia sloganului este de a se concentra pe activitatea terorista, nu pe infractionalitate, asa ca am simtit ca folosirea lui in alte zone i-ar diminua eficienta", a explicat Christopher Boylan, purtator de cuvant al institutiei.
Anul trecut, cu mult inainte ca vanzatorii stradali sa fie pusi in situatia de a pune in practica sloganul lui Kay, un barbat a fost vazut la intersectia strazilor 22nd Street si Park Avenue cum a asezat o cutie metalica din care ieseau niste sarme pe pervazul unei ferestre, la intrarea intr-o statie de metrou, si apoi a disparut. A fost facut un apel la linia antiterorista, iar politistii au aparut in mai putin de un minut.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro