Vremea schimbarii
Prima jumatate a anului a fost cea mai aglomerata perioada din ultimii ani pentru specialistii in branding. Institutiile financiare, producatorii de masini si bunuri de larg consum au tinut capul de afis.
La doar o saptamana dupa lansarea noii sticle Timisoreana, si Skol, brand aflat in portofoliul United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a iesit pe piata cu o pozitionare si o sticla noua care prezinta berea ca fiind una racoritoare, usor de consumat.
Schimbarile in ceea ce priveste ambalajul au costat doua milioane de euro, aceeasi valoare fiind si investitia la rate card (suma bruta fara discount) pentru achizitionarea de spatiu publicitar. Catalin Ignat, vicepresedintele de marketing al URBB, spune ca valoarea neta ar putea fi in jurul a 60-70%. Ignat estimeaza ca datorita campaniei, vanzarile Skol vor creste in 2008 cu aproximativ 17% fata de valoarea de 900.000 de hectolitri inregistrata anul trecut, iar in timpul verii cresterea va fi de 15%, comparativ cu vara anului trecut.
Cine se mai pregateste de rebranding? Odata cu achizitionarea pentru 1,2 milioane de euro a drepturilor asupra marcii Gerovital, compania Farmec Cluj-Napoca a anuntat un rebranding pentru anul viitor. In 2009 se vor investi aproximativ 60% din bugetul companiei pentru cercetarea, productia si promovarea marcii Gerovital.
“Ne asteptam sa vedem o crestere cu peste 50% a vanzarilor interne si o triplare a exporturilor in urmatorii trei ani”, spune Ioana Borza, marketing manager al Farmec Cluj-Napoca.
Potrivit conducerii companiei, produsele Gerovital se adreseaza in acest moment femeilor peste 35 de ani, cu venituri medii si mari, in timp ce gama care se va lansa anul viitor va avea ca public tinta femei mai tinere, incepand cu varsta de 30 de ani si cu venituri peste medie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro