Cum au ajuns publicitarii romani sa faca reclame pentru export

Postat la 26 iulie 2010 44 afişări

Gandeste local si aplica global. De ceva vreme, acest principiu se aplica si in industria noastra de publicitate. Agentiile creeaza reclame care in cele din urma ajung sa ruleze si pe televizoarele vecinilor europeni. Exportul de reclame este o economie de costuri pentru bugetele clientilor si un castig in bugetele publicitarilor.

Practic, reteaua Saatchi & Saatchi organizeaza o licitatie intre agentiile din mai multe tari, iar castigatorul realizeaza proiectul. Asa s-a intamplat anul trecut, cand Saatchi & Saatchi Romania a dezvoltat impreuna cu Saatchi & Saatchi Frankfurt campania "Soundproof City" pentru Sony Ericsson, desfasurata in Germania, "iar anul acesta, impreuna cu Saatchi & Saatchi Geneva am semnat campania <Skins Sensations> pentru Fenistil, ce a rulat in Polonia", completeaza Florescu.

Si Leo Burnett, a creat pentru pietele externe. "In cazul nostru, Leo Burnett Romania a creat de-a lungul celor 16 ani de activitate sute de spoturi pentru clienti locali si internationali si nu o data am creat spoturi si pentru export. De exemplu, pentru Procter & Gamble, unul din clientii nostri traditionali, am exportat spoturi aproape in fiecare an, una dintre cele mai raspandite campanii ale noastre fiind <Tide pentru Supermame>", spune Andreea Boaca, brand communication director la Leo Burnett.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
publicitari,
export,
reclame,
economie,
bugete,
clienti,
agentii
/media-marketing/cum-au-ajuns-publicitarii-romani-sa-faca-reclame-pentru-export-6684917
6684917
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.