Cum au ajuns publicitarii romani sa faca reclame pentru export
Gandeste local si aplica global. De ceva vreme, acest principiu se aplica si in industria noastra de publicitate. Agentiile creeaza reclame care in cele din urma ajung sa ruleze si pe televizoarele vecinilor europeni. Exportul de reclame este o economie de costuri pentru bugetele clientilor si un castig in bugetele publicitarilor.
Practic, reteaua Saatchi & Saatchi organizeaza o licitatie intre agentiile din mai multe tari, iar castigatorul realizeaza proiectul. Asa s-a intamplat anul trecut, cand Saatchi & Saatchi Romania a dezvoltat impreuna cu Saatchi & Saatchi Frankfurt campania "Soundproof City" pentru Sony Ericsson, desfasurata in Germania, "iar anul acesta, impreuna cu Saatchi & Saatchi Geneva am semnat campania <Skins Sensations> pentru Fenistil, ce a rulat in Polonia", completeaza Florescu.
Si Leo Burnett, a creat pentru pietele externe. "In cazul nostru, Leo Burnett Romania a creat de-a lungul celor 16 ani de activitate sute de spoturi pentru clienti locali si internationali si nu o data am creat spoturi si pentru export. De exemplu, pentru Procter & Gamble, unul din clientii nostri traditionali, am exportat spoturi aproape in fiecare an, una dintre cele mai raspandite campanii ale noastre fiind <Tide pentru Supermame>", spune Andreea Boaca, brand communication director la Leo Burnett.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro