Regele nopţilor albe - cum faci milioane de euro din cocteiluri, muzică şi femei frumoase

Autor: Cristina Roşca Postat la 17 februarie 2013 3781 afişări

Este cel mai înrăit clubber, dacă ne luăm după numărul de ore pe care le petrece weekend de weekend în localurile pe care le deţine. Este totodată un jongler care reuşeşte să se joace cu timpul, de la căderea serii şi până la răsăritul soarelui, timp pe care şi-l împarte între cele cinci localuri fratelli. Z

PARIUL CEL MARE. Dintre toate pariurile sale, Dani Caramihai alege Fratelli Mamaia Nord ca pariul cel mai mare şi totodată cu cel mai mare câştig. "Dacă ne uităm la media de oameni şi de încasări pe weekend, Mamaia este cel mai bun local al nostru." Localurile din Bucureşti vin pe poziţiile următoare, în timp ce Constanţa şi Timişoara sunt la egalitate. "Rezultatele pe care le-am avut în Constanţa ne-au convins să mergem în Mamaia." Localul a fost deschis odată cu sezonul estival din 2011. "A fost cel mai mare pariu al nostru." Au deschis în plin câmp, în zona de nord a staţiunii într-o perioadă în care nimeni nu se avântase "în pustiu". "Am mutat polul de interes din centru în zona de nord. Am demonstrat puterea brandului." Astfel, pe timpul verii, weekend de weekend, între 1.000 şi 3.500 de oameni vin în Fratelli Beach & Club Mamaia Nord. Unii aleg să stea înăuntru, alţii preferă să vină ziua, pe unul dintre cele 500 de şezlonguri ale localului. Nu toţi sunt însă consumatori.

După un an de singurătate în 2012, în stânga şi în dreapta Fratelli Beach & Club Mamaia Nord au apărut alte cinci localuri, iar în 2013 seria deschiderilor va continua. Localul din Mamaia rămâne însă doar o destinaţie de weekend de vară, după cum recunoaşte Dani Caramihai. El spune că litoralul românesc reuşeşte să atragă turişti doar de vineri până duminică, iar operatorii de localuri trebuie să se conformeze acestui program. Deşi recunoaşte că în ultimii ani zona s-a dezvoltat, el nu vede o schimbare radicală a situaţiei nici în următorii ani. Până în momentul în care litoralul românesc va reuşi să îi atragă în timpul săptămânii pe cei care merg în vacanţă peste hotare, atenţia lui Dani Caramihai şi a asociaţilor săi rămâne concentrată pe Capitală, care adună cea mai mare parte a petrecăreţilor şi a banilor din România.

Peste două milioane de oameni, cea mai mare concentraţie de milionari pe metru pătrat şi cele mai multe restaurante, cafenele, baruri şi cluburi din România. Aşa s-ar putea descrie pe scurt Bucureştiul. Dacă ne referim doar la restaurante, cafenele, baruri şi cluburi, Capitala are câţiva poli de interes, în frunte cu centrul istoric care reuneşte pe 57 de hectare peste 150 de localuri cu afaceri ce se apropie de 200 de milioane de euro. Această zonă, vizitată zilnic de câteva zeci de mii de oameni în cursul iernii şi de câteva sute de mii de oameni în sezonul cald, nu a intrat pe radarul lui Dani Caramihai şi al asociaţilor săi decât târziu. Au trecut deja aproape opt ani de când primii oameni de afaceri au simţit potenţialul centrului istoric, zonă care a fost ani la rând ocolită de orice tip de afaceri, fiind caracterizată de clădiri dărâmate, câini fără stăpân şi vagabonzi.

Primul business al celor patru Fratelli în zonă a fost deschis în iulie 2012. "Am tatonat zona timp de doi ani până să luăm decizia să intrăm." Motivul? Chiriile prea mari. În centrul istoric chiria pe metrul pătrat ajunge şi la 100 de euro. Dani Caramihai şi asociaţii săi au mers pe spaţii închiriate cu toate localurile lor, aceasta fiind o alegere a grupului. De ce au intrat totuşi în centrul istoric? "Am vrut să ne demonstrăm că putem avea şi un business de zi/seară." Au vrut de asemenea să îşi completeze portofoliul cu un alt fel de local, care să nu amintească de ideea de club. Aşa a luat naştere Biutiful, primul local care ieşea de sub umbrela brandului Fratelli. "Nu am vrut să se ştie că e localul nostru." Oricum, publicul Fratelli nu e în centrul vechi, aşa că în această încercare porneau aproape de la zero.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/cover-story/regele-noptilor-albe-cum-faci-milioane-de-euro-din-cocteiluri-muzica-si-femei-frumoase-10567246
10567246
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.