Filozofia israelianului care a adus Pepsi in Romania

Postat la 01 decembrie 2009 77 afişări

Stie totul despre Frank Sinatra, ii plac ceasurile si isi petrece o buna parte din timp in avion, intre cele peste zece tari unde face afaceri. Nu are niciodata bani gheata in portofel si nu se indatoreaza. Eli Davidai este unul dintre cei mai discreti milionari din Romania, alaturi de nume precum Zoltan Teszari sau Puiu Popoviciu, oameni a caror principala filozofie de business pare sa fie evitarea luminii reflectoarelor.

Aflat de cealalta parte a baricadei, tocmai cu o asemenea oferta de nerefuzat a reusit sa cumpere Agrima, imbuteliatorul Pepsi din Bulgaria, in urma cu doi ani. Si cu un card de credit. Dupa noua luni de negocieri cu proprietarul, un om de afaceri de cateva ori mai bogat decat el, clasat intre primii 100 cei mai bogati din lume, au batut palma. "La finalul negocierii, rusul mi-a cerut sa-i demonstrez ca am disponibilitatile necesare sa-i cumpar afacerea. Am facut atunci un pariu, obiectul fiind cardul personal de credit. El era convins ca al lui e mai bun, dat fiind ca era cu mult mai bogat decat mine; eu eram convins ca in cel mai rau caz, avem acelasi card. Eu am castigat pariul", povesteste Davidai, care a intrecut un American Expres Platinum cu un Centurion, un card complet negru, fara limita de credit si oferit numai elitelor de business. Un card cu care poti cumpara chiar si un avion.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Eli Davidai,
Pepsi,
Burger King
/analize/filozofia-israelianului-care-a-adus-pepsi-in-romania-5138370
5138370
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.