Criza in varianta brandurilor de lux

Postat la 01 decembrie 2009 110 afişări

Multibrandul Victoria46 si-a schimbat proprietarul. Escada, La Perla, Versace Jeans Couture sau Hugo Boss au pus lacatul pe magazinele din Bucuresti. Au venit in schimb Belstaff si Cocinelle, iar casele Armani si Gucci sunt in negocieri avansate. Desi cel mai mic segment al retailului de moda, in randul magazinelor de lux au avut loc cele mai mari schimbari in acest an.

Pentru anul viitor, Alsa Boutique a alocat un buget de aproximativ 1 milion de euro pentru a aduce in Romania un brand de lux foarte cunoscut despre care Rosner nu vrea sa dea detalii pentru moment. Oliver Petcu spune ca discutiile unor parteneri romani cu casele de moda Armani si Gucci sunt destul de avansate si estimeaza ca cele doua branduri vor intra in Romania undeva in cea de-a doua jumatate a anului viitor sau la inceputul lui 2011. Este asteptata insa si o investitie directa, in cazul celor de la Prada, care ar fi al doilea brand de lux, dupa Louis Vuitton, care prefera sa intre pe piata din Romania fara intermediari.

Cu nume noi, piata de lux din Romania ar putea arata altfel in 2010. De fapt, retailerii din domeniu spera intr-o revenire a luxului, chiar daca asta poate insemna ca unele companii vor disparea. "In 2010 cred ca se va reaseza piata de lux", este de parere Daniel Rosner, considerand ca efectele crizei vor lasa pe piata doar jucatorii din liga A. Cei pe care criza i-a lovit mai puternic considera insa ca s-au simtit cumva nepregatiti in fata avalansei de efecte negative. Dar, totusi, lucrurile se mai pot inca repara, dupa cum spune Ghergana Chernookova: "Este ca si cand am fi din nou in clasa intai si trebuie sa ne facem lectiile ca sa crestem la loc".

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/comert/criza-in-varianta-brandurilor-de-lux-5137774
5137774
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.