Cele mai răsunătoare eşecuri din ultimii 20 de ani. Care este domeniu în care niciun antreprenor român nu a reuşit
INTEREX
Reţeaua de supermarketuri, parte a companiei franceze Groupement des Mousquetaires a deschis primul magazin la Ploieşti, în 2002, şi a înregistrat opt ani de activitate până în momentul în care a tras obloanele, a oferit două salarii compensatorii angajaţilor şi a renunţat la activitatea din această ţară. La apogeu, în 2008, avea afaceri de 108 milioane de euro şi 11 magazine.
GIMA
Deţinută de grupul turc Anchor, reţeaua ajunsese la şase magazine, dintre care trei în Capitală, primul fiind deschis în 1999, în cadrul Bucureşti Mall. În 2007, compania a înregistrat vânzări de 60 de milioane de euro iar la începutul lui 2008 a renunţat la magazinul pe care îl avea la Bacău. Supermarketurile au fost rebranduite ulterior în G’Market, dar nu au rezistat în peisajul comerţului alimentar local.
TRIDENT
Reţeaua deţinută de soţii Constantin şi Alina Mateescu a deschis primul magazin în Mediaş, în 2004, pornind de la alte afaceri, ca importul de haine, transportul de mărfuri şi exploatările forestiere. Lanţul a cerut insolvenţa în 2009, când a închis un hipermarket şi un supermarket. Datoriile se plasau în jurul a 25-26 de milioane de euro; când estimările pentru 2009 se refereau la o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, dar reţeaua s-a destrămat rapid.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro