Veşti "proaste" pentru Kaufland

Postat la 10 iunie 2015 30076 afişări

Veşti "proaste" pentru Kaufland

Kaufland şi-a construit poziţia de lider în comerţ, o piaţă de 35-40 mld. lei, cu rate de creştere anuale de peste 15%-20%. Cu un ritm de expansiune agresiv, o politică de discount, o promovare a mărcilor private, Kaufland a devenit din 2011 cel mai mare jucător din comerţ depăşind Metro Cash&Carry, jucătorul care a deschis porţile comerţului modern şi care a fost lider din 1996 – anul intrării pe piaţă - până în 2011.

CARE SUNT VEŞTILE "PROASTE" PENTRU KAUFLAND, DUPĂ REZULTATELE DE ANUL TRECUT

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
kaufland,
comert,
crestere
/actualitate/vesti-proaste-pentru-kaufland-14433131
14433131
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.