Nestlé raportează în primele 6 luni, la nivel global, venituri cu 2,8% mai mari şi vânzări totale cu 9,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2019
Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, a raportat, la nivel de grup, în prima jumătate a anului, o creştere organică de 2,8%. În ceea ce priveşte vânzările totale, acestea au scăzut în primele şase luni ale anului cu 9,5% faţă de aceeaşi perioada a anului anterior, de la 45,5 miliarde la 41,2 miliarde de franci elveţieni.
Efectele COVID-19 asupra creşterii organice au variat semnificativ în funcţie de geografie, categoria de produse şi canalul de vânzări, în funcţie de momentul apariţiei focarelor, de sfera restricţiilor şi de comportamentul consumatorului, spun reprezentanţii businssului. Majoritatea pieţelor au înregistrat o creştere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru.
În ceea ce priveşte zona EMENA, în primele şase luni ale anului a fost înregistrată o creştere lentă. După un avânt puternic în primele luni ale anului, creşterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă şi Nestlé Professional. În zona EMENA a fost înregistrată o creştere organică de 2,4%, cu o creştere internă reală (RIG) solidă de 2,8% şi o scădere a preţurilor de 0,4%. Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10,0 miliarde de franci elveţieni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro