Exista cea mai buna dieta?
Ca aspectul fizic e o parte importanta a personalitatii noastre nu e ceva nou. Putini isi dau seama ca, desi cheltuiesc foarte multi bani pe regimuri, nicio dieta nu le poate aduce prin ea insasi zveltetea sau sanatatea mult visate. Totusi, dietele raman un subiect de interes cat se poate de larg, iar afacerile cladite de pe urma lor continua sa prospere.
"Pe piata romaneasca exista indoieli legate de calitatea produselor bio sau ce insemna lucrul acesta in mod real", sustine sociologul Alfred Bulai, care sugereaza ca mare parte din decizia de cumparare, fie ca e vorba sau nu de un produs alimentar recomandat ca biologic, ecologic, traditional sau cu alte atribute care converg spre eticheta de "natural", se leaga de marketing si de pret - "daca pe un produs apare cuvantul bio sau daca are ceva verde pe eticheta, e mai frumos si da mai bine. In plus, de multe ori in marketing nu trebuie sa faci nimic ca sa spui ca produsul e mai bun, doar ii cresti pretul si il vinzi la fel".
Sociologul face referire la un experiment realizat recent, care releva ca cea mai mare parte a populatiei nu are competente de analiza a produselor: "Se fac in marketing testele in orb, in care ti se da produsul si trebuie sa-l recunosti. 90% dintre oameni nu recunosc nici macar produsele cu care sunt obisnuiti, fie ca vorbim despre cafea sau cola", rezuma Bulai. Potrivit sociologului, problema calitatii produselor alimentare n-are insa aceeasi amploare ca pe pietele dezvoltate din cauza specializarii reduse pe segmente si a ofertei de ansamblu mult mai limitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro