Piata de publicitate online a crescut in T 3 cu 9,3 mil. euro fata de T 1

Postat la 09 mai 2010 41 afişări

Cea mai mare parte din aceste sume au fost cheltuite de companii mari, cu precadere din zona de telecomunicatii, auto si finante, care au priceput destul de repede ca internetul este un mediu mai ieftin de promovare, ce le poate aduce atat rezultate, cat si o reducere a cheltuielilor pe timp de criza.

Aceleasi companii investeau deja pentru reclame online si inainte de 2009. In scena au intrat insa tot mai mult companii din zona bunurilor de larg consum, care si-au crescut, cel putin procentual, cheltuielile de promovare pe internet. "Tendinta lenta, dar clara este ca topul celor mai mari «spenderi» pe internet coincide din ce in ce mai tare cu cel general, aplicat tuturor mediilor de promovare", apreciaza Liviu Boitan, strategic director in cadrul agentiei MediaCom Romania.

Citeste mai multe pe www.businessmagazin.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
media,
publicitate online,
crestere
/media-marketing/piata-de-publicitate-online-a-crescut-in-t-3-cu-9-3-mil-euro-fata-de-t-1-6086268
6086268
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.