Pepsi, in hainele din anii '70. Cat se castiga din ambalajele retro?

Autor: Ioana Mihai Postat la 08 iulie 2011 441 afişări

Pepsi deruleaza o campanie prin care face apel la savoarea anilor ‘70-’80, proiect care nu vizeaza insa in principal consumatorii ale caror amintiri se leaga de acea perioada, ci pe cei mai tineri. Tot pe istoria marcii si pe ambalaje vintage mizeaza anul acesta si Coca-Cola.

O parte importanta din vanzarile CCHBC si ale Romaqua sunt realizate de apele minerale, o piata cu un consum mediu per capita de 54 de litri, fata de aproximativ 150 de litri la nivel european. Consumatorii sunt acum mult mai chibzuiti decat in perioada de boom economic, spune Calin Clej, care da un exemplu cat se poate de graitor: chiar si in preajma sarbatorilor, fie de iarna sau de Pasti, cand prin definitie baierele pungilor sunt deschise mai larg, cumparaturile sunt lasate pentru ultimul moment.

Perioadele de cumparaturi de sezon dureaza acum cateva zile, fata de cateva saptamani in "vremurile bune". In plus, in ultimii ani a aparut in randul consumatorilor frica de super- si hipermarket, pentru ca multi nu se pot limita la lista stabilita inainte de a intra in magazin. Astfel incat cumparatorii prefera sa cumpere mai putin, mai rar si, de preferat, de la magazinul din colt, unde se pot controla, pentru ca tentatiile nu sunt la fel de multe ca in spatiile mai mari, cu marfa mai variata.

Consumul de bauturi racoritoare este afectat si de faptul ca "in orice gospodarie se gaseste substituent: apa de la robinet". Totusi, ultimele doua-trei luni au adus "semne sensibile" de redresare a consumului pentru categoriile de baza, spune Calin Clej. In plus, in aceasta perioada a anului, cu cat sunt mai multe grade in termometru, cu atat cresc sansele ca si bauturile racoritoare sa paraseasca, mai rapid, rafturile magazinelor.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Marketing,
Coca-Cola,
Pepsi
/media-marketing/pepsi-in-hainele-din-anii-70-cat-se-castiga-din-ambalajele-retro-8437175
8437175
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.