Bogdan Enoiu, unul din cei mai tari publicitari, iese la atac
Pentru Bogdan Enoiu, anul n-a inceput sub cele mai bune auspicii. McCann Erickson a pierdut contul de media al Vodafone, unul dintre cei mai ravniti clienti de pe piata. Si, totusi, planurile lui Enoiu sunt indraznete: vrea profit mai mare decat in 2009 si incepe ofensiva pentru recastigarea Vodafone.
In plus, el crede ca relatia construita in timp cu Vodafone va avea o influenta importanta, dar si ca oricand este bine sa fii pregatit pentru aparitia unor conjuncturi favorabile. "Atat timp cat ai performat cu cineva, ramane mereu o usa deschisa. Se mai intampla ca in anumite piete intelegerea dintre parti sa nu functioneze si, incet-incet, sa apara republici care fug. Speram sa se intample la fel si aici", spune Enoiu.
In ceea ce priveste planurile personale pentru urmatoarea perioada, Bogdan Enoiu raspunde relaxat: "familie, familie, familie si pe locul patru, business", lasand loc sa se inteleaga ca anul 2015 l-ar putea prinde in alt domeniu. Contractul lui Bogdan Enoiu are o clauza potrivit careia anul 2013 sau 2014 ar putea marca exitul acestuia din grup. "Clauza respectiva presupune renuntarea mea la pozitia de actionar in cadrul grupului, dar imi permite sa raman general manager, daca imi voi dori asta. Deocamdata nu stiu ce voi face." Si daca ar fi sa iasa din publicitate, Enoiu ar avea suficiente activitati adiacente, care sunt surse multumitoare de venit. Una este organizarea anuala a turneului de tenis BCR Open, la care Enoiu nu are in plan sa renunte prea curand. Apoi ar mai fi afacerea de familie Enoiu & Razboiu, dar si alte afaceri de dimensiuni mai mici derulate in sectorul imobiliar.
Pana atunci insa ramane pe pozitii la McCann, unde se ambitioneaza sa mentina traditia impamantenita pana acum - niciun an fara profit. Este o chestiune de orgoliu, in esenta, dar mai este si un alt aspect - daca ar parasi McCann, Enoiu ar putea ramane cu o suma de sapte sau opt ori mai mare decat partile sale din profitul grupului. Anul trecut, McCann WorldGroup Romania a rulat afaceri nete de 245 de milioane de lei (60 mil. euro), in scadere cu 14% fata de 2008, dar peste nivelul din 2007.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro