Femeia numărul unu în compania Dacia-Renault. Aflaţi planurile ei miercuri seară la GALA WOMAN IN POWER
După şapte ani pretrecuţi în contabilitate, în cadrul World Trade Center Bucureşti, Aurelia Leoveanu a devenit în 2002 contabil-şef în cadrul grupului Renault.
Aurelia Leoveanu este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, şi ale galei "Woman in Power".(19 martie 2014)
Din 2005, a devenit director financiar administrativ al Renault Credit International România, iar din iulie 2012 ocupă poziţia de director general. A absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti, Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune, în 1995. „Mi-ar fi plăcut să fiu avocat. Am ezitat în anul în care am dat examenul de admitere la facultate, dar am făcut o alegere şi nu am repus-o în discuţie niciodată", spune Leoveanu. Oficialul Renault spune că anul 2009 i-a rămas în minte ca unul extrem de greu, pe care l-a depăşit cu mult mai mult efort decât orice altă perioadă din carieră. „Contextul general, financiar şi economic, de la acea dată, nu mai este un secret pentru nimeni, iar, în particular, compania a traversat o situaţie specială. Am avut momente în care am avut temeri şi ezitări. Am muncit mult mai mult şi am încercat multiple moduri de abordare, până când am fost convinsă că suntem pe o pistă corectă„, rememorează managerul. Ocupă poziţia de director general de puţin timp şi consideră că are lucruri de făcut în această etapă, pentru următorii trei-patru ani. „Ce voi face după, cred că o să vină de la sine la momentul potrivit."
Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi/sau de creare a unei afaceri?
Pentru mine contează rezultatul. De-a lungul timpului am învăţat că „discutăm până nu mai discutăm„, adică las libertatea celor din jurul meu să discute obiectivele fixate, modul de realizare până sunt convinsă că am făcut alegerea corectă. Din acest punct, nu mai discutăm deloc şi trecem la treabă.
Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Cred că, în general, femeile sunt mai organizate, mai atente la detalii, mai analitice, au o intuiţie specială şi mai mult tact, relaţionează mai uşor, sunt mai flexibile şi au ceva la limita între intuiţie şi empatie, care face ca în anumite situaţii să reuşească mai uşor. Mediul de afaceri este încă dominat de bărbaţi pentru că ei au mai mult curaj şi viziune şi sunt dispuşi să îşi asume riscuri mult mai mari decât femeile.
Cea mai bogată femeie din România
Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România
Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living
Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter
Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro