100 TINERI MANAGERI DE TOP - Gabriela Mladin, Microsoft

Autor: Ioana Mihai Postat la 29 iunie 2012 196 afişări

Este parte din boardul Microsoft, iar echipa de zece oameni pe care o coordonează este responsabilă de dezvoltarea businessului cu parteneri hardware (OEM) şi parteneri din retail pentru ca oferta companiei să fie prezentată în modul cel mai prietenos clienţilor utilizatori finali.

A intrat în echipa Microsoft cu aproape doi ani în urmă pentru a conduce businessul de software preinstalat pe echipamente hardware. Decizia de a accepta această poziţie "a fost uşor de luat, dată fiind cunoaşterea aprofundată a pieţei de distribuţie şi re-vânzare IT din România şi experienţa de lucru anterioară".

După primul an a devenit directorul grupului consumers channels group, responsabil pentru segmentul utilizatorilor finali, un grup format în 2011 la nivelul Microsoft pentru "a crea experienţe inovatoare pentru consumatori şi noi oportunităţi de business pentru partenerii hardware, din retail, operatori de telefonie mobilă şi distribuitori". Echipa pe care o conduce este formată azi din 10 angajaţi şi include mai multe discipline - de la vânzări la managementul relaţiei cu partenerii, de la marketing până la management de produs. Veniturile Microsoft în România sunt relativ echilibrate între segmentele consumatorilor finali, companiilor comerciale şi sectorului public. "Segmentul de business de care sunt responsabilă va avea o creştere de circa 20% în anul fiscal curent (iulie 2011 - iunie 2012)." Cel mai dificil moment din cariera sa a fost când compania pentru care lucra atunci a decis, la nivel global, dizolvarea departamentului pe care îl conducea; echipa trebuia împăr-ţită în alte departamente. A decis atunci ca, pe termen scurt, să rămână alături de unul dintre departamente, dar a fost şi momentul "în care am hotărât să evaluez şi alte oportunităţi profesionale". A fost tentată de antreprenoriat, însă a considerat că oportunităţile de dezvoltare a carierei, într-o companie ca Microsoft, "sunt aproape imposibil de egalat într-un business propriu în această perioadă". Are însă convingerea că, pe termen lung, "experienţa de business şi de lucru cu oamenii, pe care am dobândit-o până acum şi pe care o voi obţine în continuare, va contribui decisiv la decizia mea de a face acest pas în viitor".


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-gabriela-mladin-microsoft-9750269
9750269
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.