H&M a reuşit să adune mii de oameni la deschiderile primelor magazine din România, cozile formate amintind de perioada dinaintea căderii Cortinei de Fier, când românii se adunau cu mic, cu mare pentru o sticlă de lapte sau pentru una de ulei. La Zara, criză-necriză, niciodată magazinele nu sunt goale, hainele dispar de pe umeraşe în câteva zile şi sunt înlocuite rapid de altele noi, cu altă croială şi alte culori. Doar este vorba de fast-fashion. Ce alte nume cunoscute peste hotare ar putea să vină şi să revoluţioneze piaţa sau măcar să iasă din tiparele brandurilor deja existente? citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.