Oamenii de afaceri: Romania, de azi pe maine
Dupa mai bine de o jumatate de an de scadere economica, oamenii de afaceri inca mai cauta solutii pentru iesirea din criza. Interventia in forta a Executivului in economie sau incurajarea antreprenoriatului, pe baza unor strategii de stimulare cu precadere a anumitor sectoare, sunt cateva dintre propunerile lor.
BUSINESS MAGAZIN: Care a fost strategia dupa care s-a coordonat Franta, ca sa luam un exemplu? Credeti ca Franta a simtit nevoia sa-i spuna francezului cum sa produca in ferma lui mai multe oua sau gaini?
TEO PADURARU: Am o companie in domeniul alimentar si ma confrunt cu problema asta zilnic. Stiati ca in judetul Suceava, foarte mare producator de mere, a scazut productia de mere cu aproximativ 10.000% pentru ca nu se mai gasesc in supermarketuri decat mere poloneze, austriece si grecesti? Nu mai suntem in stare sa producem nici mere? As face ceva in Ministerul Agriculturii sa incurajeze productia locala. As vrea foarte mult sa folosesc produse romanesti, dar n-am sansa, n-am de unde sa le iau.
MARIUS STANCESCU: Parerea mea sincera este ca nu productia este problema, ci vanzarea si distributia. Romanul stie sa produca produse agricole si alimentare, dar nu stie sa le vanda, nu stie sa le marketeze. Este mult mai simplu pentru distribuitorii din Romania sa le ia de la import.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro