Cele mai vandute laptopuri din Romania (GALERIE FOTO)
Designul, capacitatile tehnice, marca, efortul de marketing al comerciantului - toate acestea conteaza in alegerea unui laptop. Majoritatea producatorilor constata insa ca, pe vreme de criza, pretul si utilitatea imediata tind sa devina principalele criterii de selectie.
Strategia de marketing joaca un rol destul de important, la randul sau, in influentarea cumparatorilor. "Am vazut demonstratii cu netbookurile noastre, erau calcate in picioare si aruncate, iar cand clientii vedeau cat sunt de rezistente, le cumparau si le recomandau si la alti prieteni", afirma Dragos Salamac, director executiv la BenQ Romania, companie care in acest an a scos pe piata doar netbookuri. "Partenerii si dealerii nostri sunt si ei un factor cheie in vanzari, deoarece orienteaza clientii catre produse", spune el. La randul lor, cei de la Sony Vaio s-au axat pe demonstrarea beneficiilor produselor in magazine, unde potentialii cumparatori le pot testa, cu concursul unor consultanti. Dragos Salamac de la BenQ adauga ca si serviciile oferite dupa cumpararea produsului joaca un punct important in decizia clientului: "Nu multe companii de pe piata ofera servicii daca aparatul s-a stricat si consider aceasta un avantaj al nostru". In fine, Ileana Stroe, directoarea de marketing a Fujitsu Siemens, considera ca in Romania, indiferent de puterea brandului, vor avea de castigat in cele din urma produsele performante, fiabile si competitive din punct de vedere tehnologic, aspecte care vor prima intotdeauna la alegerea unui produs IT. |
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro