Ce cred consumatorii despre marele iPad
La trei luni de la iesirea sa in lume, iPad-ul Apple este considerat de unii analisti un produs revolutionar, in timp ce altii il vad doar ca pe un produs scump si care nu aduce nimic nou. Acum insa a venit si randul consumatorilor sa-si dea cu parerea.
Desi pretul este asemanator cu al unui laptop, Apple s-ar putea sa vanda intre doua milioane si 2,5 milioane de tablete in acest an, potrivit lui Shaw Wu, analist in cadrul Kaufman Bros. Mai optimist, David Bailey, analist la Goldman Sachs, este de parere insa ca vanzarile ar putea ajunge pana la 6 milioane de bucati. La 16 martie au fost facute primele precomenzi, iar clientii au primit deja dispozitivul in urma cu cateva zile. Insa cererea a depasit posibilitatile de livrare, asa incat compania a fost nevoita, saptamana trecuta, sa stabileasca o noua data de livrare, pentru 12 aprilie. Cei care au facut precomenzile pana la schimbarea datei de trimitere si-au primit totusi pachetele cu tableta mult dorita.
Principalul motiv pentru care americanii vor sa cumpere dispozitivul e ca le place brandul Apple, sustine studiul NPD Group. Un alt factor determinant il constituie ecranul tactil al iPad, apreciat in special de tinerii cu varste cuprinse intre 18 si 34 de ani. Cei din aceasta categorie de varsta au afirmat ca ar cumpara dispozitivul in scopuri de divertisment, mai exact ca sa asculte muzica si sa intre pe internet. "Cea mai mare parte a potentialilor posesori de iPad si-ar procura tableta ca sa asculte muzica si sa navigheze pe internet", potrivit lui Stephen Baker, vicepresedinte al NPD responsabil cu analizele asupra industriei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro