Al cui va fi internetul: Google sau Facebook?
Despre o intrare in forta a Google pe piata retelelor sociale se vorbea demult, insa pataniile din februarie ale Google Buzz, care si-a atras atatea critici pe motiv ca incalca intimitatea utilizatorilor, au inchis pentru moment subiectul. Acum vrea sa mai incerce o data: urmeaza Google Me.
In momentul lansarii Google Buzz, Jeremiah Owyang, analist de social media la compania de consultanta Altimeter Group, spunea ca este "un atac direct la adresa retelelor sociale, in general, si a Facebook in particular". Harry McCracken, fondatorul site-ului de tehnologie Technologizer.com si fostul redactor-sef al revistei PC World, este de parere insa ca pentru Google n-ar fi cea mai fericita idee sa incerce sa concureze asa Facebook. "Faptul ca Buzz s-a lansat cu atatea probleme arata ca oamenii nu vor neaparat ca prezenta lor online sa depinda de relatia lor cu Google", a declarat McCracken pentru Fox News. Indiferent ce va tinti proiectul Google Me si ce servicii si aplicatii ale Google ar integra, comentatorii sunt sceptici ca vreo retea noua de acest gen ar putea detrona Facebook, care are in prezent in jur de 450 de milioane de utilizatori, iar in viitorul apropiat se asteapta sa treaca de pragul de 500 de milioane. In lumea internetului insa lucrurile se schimba rapid, iar schimbarile sunt greu de anticipat: cine s-ar fi gandit acum cativa ani ca gigantul MySpace poate fi intrecut in popularitate de Facebook?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro