Sotia lui Ilie Nastase a cumparat 30% din Victoria 46

Postat la 24 noiembrie 2009 177 afişări

Grupul Solmar, care are in portofoliu magazinul Victoria 46, a inceput sa atraga in afacere noi investitori. Cea mai noua aparitie in consiliul de administratie este Amalia Nastase, sotia legendarului tenismen, care a achizitionat 30% din High Fashion Concept - divizia de lux.

Pe de alta parte, si portofoliul de branduri se va schimba usor in fiecare sezon: "Acesta este unul dintre avantajele operarii unui multibrand - in functie de performante si de evolutia modei poti adapta mixul de branduri. Din sezonul de primavara-vara 2010 vom adauga la portofoliul existent noi branduri, precum Elie Saab, Celine, Azzaro, Sergio Rossi, Giuseppe Zanotti, Pierre Hardy sau Prps jeans".

Compania mai detine si Petit's, un multibrand cu haine de lux pentru copii (Baby Dior, Miss Blumarine, Armani Junior, Cavalli Angels & Devils, Iceberg, Phillip Lim) si magazinul Day & Night, un concept care se adreseaza tinerilor (DSquared, Paul & Joe, Juicy Couture, Moschino jeans, DKNY jeans).

Noul actionar al companiei si-a construit deja o imagine pe piata din Romania, in special in lumea mondena: "Sper ca imaginea mea va creste increderea in shoppingul in Romania - eu sunt una dintre cele la care taxa de extra-greutate este mai mare decat costul biletului de avion. {tiu ca nu sunt singura si deci sper sa nu mai contribuim mult la bugetele companiilor aeriene si sa cumparam de aici aceleasi lucruri pe care le cautam la Paris, Milano, New York. Sa mergem la Londra si sa vedem un muzical, in loc sa alergam din magazin in magazin".

Faptul ca traieste printre consumatori de lux o ajuta sa le inteleaga mai bine comportamentul de achizitie. "Consumatorii de lux nu au mai aruncat cu banii in dreapta si in stanga pe masini scumpe si bijuterii, dar in ceea ce priveste imbracamintea au continuat sa-si cumpere ultimele colectii", comenteaza Nastase. Din acest punct de vedere, crede ea, "suntem mai avantajati in perioada actuala de criza, pentru ca poti sa mai astepti un an ca sa-ti schimbi masina, dar nu poti sa nu-ti cumperi ce se poarta in anul respectiv".

Intrarea Amaliei Nastase pe piata luxului se produce intr-un moment cand domeniul a trecut de la extaz la agonie. In vremurile bune, grupul Valentino a avut nevoie de numai jumatate de ora pentru a decide intrarea in Romania, oficialii Louis Vuitton faceau vizite repetate, dupa ce decisesera sa deschida aici primul magazin monobrand, Adriano Mengotti - un italian cu experienta pe piata luxului - investea 800.000 de euro intr-un magazin pe Calea Victoriei, iar grupul Alsa Boutiques, jucatorul cu cea mai mare traditie pe piata luxului din Romania, isi extindea portofoliul cu brandurile Mariela Burani si Marella. Spre sfarsitul lui 2008 insa, nimic nu a mai fost la fel. Totusi, piata nu a declarat situatie de urgenta si au continuat sa se deschida magazine: in a doua jumatate a anului, cele mai mari deschideri au fost pe piata ceasurilor si a bijuteriilor. Helvetansa a deschis cel mai mare multibrand de ceasuri si bijuterii de pe piata, Cellini a lansat un nou concept de magazin, iar Micri Gold a inaugurat la parterul hotelului Continental un multibrand cu ceasuri si bijuterii. Au aparut insa si primele inchideri. Astfel, din zona premium sau lux au disparut cateva magazine, precum Hugo Boss, Escada, Missoni sau Selections.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/sotia-lui-ilie-nastase-a-cumparat-30-din-victoria-46-5121522
5121522
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.