Industria orologera se pregateste pentru un an mai bun
Industria orologera pare sa fi lasat in urma anul trecut si, cu lectia crizei in minte, s-a pregatit pentru un an mai bun.
In centrul salii imense se afla marcile din grupul Swatch (Breguet, Blancpain, Omega, Jacquet Droz, Longines, Rado, Hamilton), pe care le observi din orice parte ai privi. Mare forfota a fost si la coltul TAG Heuer, un stand transparent, pe mai multe etaje, unde a fost expus prototipul Pendulum.
Fiecare a incercat sa se individualizeze si a gandit prezenta la targ in functie de valorile brandului. Ulysse Nardin a marcat legatura cu lumea marina printr-un stand pe trei etaje ce parea o corabie a ceasornicariei. In acelasi colt marin se afla si Breitling, care a amenajat un acvariu imens. Este poate si o metoda de atragere a copiilor, avand in vedere numarul mare al acestora la stand. In ciuda intrarii stralucitoare, care te-ar putea duce cu gandul la un stand modern, Seiko a amenajat interiorul astfel incat sa semene cu o pestera. Iar la Dior au fost expuse, alaturi de ceasuri, cateva dintre tinutele care au marcat istoria marcii.
Unul dintre cele mai frumoase locuri de la targ este intrarea in pavilionul II, unde a fost amenajat un labirint cu zeci de narcise, care te imbata cu parfumul si mai atenueaza din stresul evenimentului.
Insisi organizatorii targului par incu-ra-jati de revirimentul industriei. Dupa mai multe amanari, au anuntat ca in 2013 se va finaliza investitia de 430 de milioane de franci elvetieni (300 de milioane de euro) in regandirea intregului complex expozitional. Responsabil de proiect a fost firma de arhitectura Herzog & de Meuron, care a proiectat Allianz Arena din München sau Stadionul National din Beijing.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro