"Ibiza din Alpi" nu stie de criza

Postat la 15 februarie 2010 47 afişări

Katy Perry, Dita von Teese sau Alicia Keys par a fi zanele care au impiedicat criza sa ajunga in statiunea austriaca Ischgl, care a raportat o crestere a numarului de turisti la deschiderea sezonului.

In fiecare an, sculptori specializati in figurine din zapada isi prezinta operele pentru titlul de cea mai buna sculptura. Tema difera in fiecare an, asa incat artistii au populat pana acum partiile statiunii cu staruri, sculpturi care au amintit de Campionatul European de Fotbal, extraterestri sau vikingi.

Pe langa evenimentele organizate de Oficiul de Turism, si hotelierii locali, care opereaza in general afaceri de familie, mizeaza pe starurile internationale pentru atragerea vizitatorilor. Proprietarul hotelului Madlein, singurul din grupul Design Hotels din Ischgl, a inventat vinul prosecco la doza "Paris Hilton" si a promovat produsul in fiecare an, convingand-o pe mostenitoarea imperiului sa isi serbeze ziua de nastere la hotel. Cea mai recenta aparitie la Madlein a fost Dita von Teese, starleta dansului burlesc, care a fost anuntata cu un show in clubul Pascha.

Ischgl a fost promovata ca o statiune care nu doarme niciodata si unde in fiecare zi se intampla ceva. Conceptul de "apres schi" (distractia de dupa schi) inseamna la Ischgl zeci de baruri si restaurante, unde schiorii isi lasa la intrare echipamentul si petrec la sfarsitul unei zile de schi: Schatzi, de la parterul hotelului Elizabeth, Trofana Alm sau Fire and Ice.

Mai nou, si oferta de produse exclusiviste s-a diversificat. Ischgl mizeaza pe un club privat la inaltime (2.300 de metri), unde accesul este permis numai membrilor. Cei 300 de membri ai Mountain VIP Club, care provin din tari precum Germania, Rusia sau Polonia, trebuie sa plateasca 1.900 de euro pentru a fi acceptati si 990 de euro pe an pentru a-si pastra cardul de membru. Au astfel acces la un restaurant gourmet, unde lasa la intrare (si la caldura) claparii. In plus, primesc un echipament de schi Chiemsee si pot testa in fiecare an un model nou de Porsche, unul dintre partenerii clubului.

Perioadele din afara sezonului de varf au fost gandite astfel incat sa tinteasca o anume categorie de turisti. Statiunea s-a umplut in luna ianuarie de barbati pusi pe petrecere, iar in martie sunt asteptate la fel de multe femei dornice sa sarbatoareasca pe schiuri luna care le este dedicata.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
lifestyle,
turism,
Ischgl,
schi
/arta-si-societate/lifestyle/ibiza-din-alpi-nu-stie-de-criza-5505653
5505653
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.