Brandul favorit al lui Basescu, Paul & Shark, a mers bine in 2009. Si nu e singurul

Postat la 20 ianuarie 2010 334 afişări

Victimele crizei au fost scoase in evidenta pe tot parcursul anului trecut. Dar nu e rau sa recunoastem ca mai exista si antreprenori fericiti, sau macar multumiti.

La mare cautare au fost si produsele personalizate, lucrate manual, care le-au adus antreprenorilor profit. Irina Wagner, una dintre proprietarele magazinului de produse din portelan picatate manual Wagner Arte Frumoase si Povesti, spune ca, desi s-au intors la cifrele din 2006, au reusit sa tina sub control costurile si au obtinut profit. "Am reintarit brandul. Am lansat noi linii de produse (bijuterii sau pictura manuala la comanda pe obiecte de baie - gresie, faianta, obiecte din portelan) - de altfel, ne-am axat foarte mult pe productie si pe promovarea colectiilor prin evenimente proprii", spune Irina Wagner.

Personajele Wagner - pisicile calatoare, printesele exotice, casele zburatoare - au fost pictate pe bratari, inele, brose si pandantive din portelan, investitia totala fiind de 10.000 de euro. Una dintre cele mai bine primite colectii a fost cea dedicata decoratiunilor de Craciun - perioada sarbatorilor a fost oricum cea mai buna pentru magazin, care a atins estimarile de vanzari de 30.000 de euro. Managerul spune ca magazinul are aproximativ 100 de clienti fideli, care revin lunar, dar si o baza de date cu 5.000 de persoane. "Cred ca vor rasari cateva dintre semintele plantate cu grija anul trecut. Totusi, fondul este gri, se simte teama de a cheltui a clientilor si situatia economica in scadere", estimeaza Wagner.

Alte companii au profitat de criza pentru consolidarea afacerilor. De exemplu, comerciantul de imbracaminte Sprider Stores, de origine elena, care detine 14 magazine in Romania. "2009 a fost un an de consolidare, la patru ani de la deschiderea primului magazin in City Mall Bucuresti. Compania a investit in zona de marketing si promovare intr-o maniera sustinuta, in timp ce o parte din magazinele Sprider Stores au fost reorganizate atat ca prezentare, cat si ca varietate de produse", comunica reprezentantii firmei. La nivel de grup, vanzarile consolidate raportate pana in septembrie 2009 au aratat o crestere de 13,2%, ajungand la aproximativ 115 milioane euro pentru cele 115 magazine din retea. Anul trecut s-a pregatit si extinderea afacerilor Sprider Stores prin dezvoltarea unui departament de decoratiuni interioare, a carui lansare oficiala este programata in prima parte a lui 2010.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/brandul-favorit-al-lui-basescu-paul-shark-a-mers-bine-in-2009-si-nu-e-singurul-5343671
5343671
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.