Arta bate fotbalul in promovarea berii

Postat la 05 iulie 2010 74 afişări

Dupa investitii de milioane de euro in fotbal, producatorii de bere au descoperit ca exista afaceri si dincolo de sportul rege, asa incat s-au orientat spre marketingul care exploateaza ideea de arta si colaborarea cu artistii.

Comunicarea Heineken s-a orientat spre asocierea artei cu muzica electronica, gratie conceptului Heineken Electrolab, un "turneu" de muzica electronica mixata in locuri mai mult sau mai putin conventionale. Cel mai recent, Muzeul National de Arta Contemporana a rasunat de beat-urile muzicii electronice, gratie producatorului german Tensnake.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/arta-bate-fotbalul-in-promovarea-berii-6481736
6481736
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.