Arta bate fotbalul in promovarea berii
Dupa investitii de milioane de euro in fotbal, producatorii de bere au descoperit ca exista afaceri si dincolo de sportul rege, asa incat s-au orientat spre marketingul care exploateaza ideea de arta si colaborarea cu artistii.
Comunicarea Heineken s-a orientat spre asocierea artei cu muzica electronica, gratie conceptului Heineken Electrolab, un "turneu" de muzica electronica mixata in locuri mai mult sau mai putin conventionale. Cel mai recent, Muzeul National de Arta Contemporana a rasunat de beat-urile muzicii electronice, gratie producatorului german Tensnake.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro