Un francez si trei motive de optimism: Dacia, Renault si Nissan

Autor: Bogdan Alecu Postat la 03 martie 2011 84 afişări

Fabrice Cambolive a preluat conducerea marcii Renault pe piata locala exact in momentul in care Romania a intrat in recesiune. Acum francezul se poate lauda cu o cota mai mare din piata pentru toate cele trei marci, Dacia, Renault si Nissan.

In ceea ce priveste marca Renault, obiectivul francezilor este de a-si pastra in acest an o cota de piata de aproximativ 8%, similara cu cea de anul trecut, cand marca franceza a vandut peste 9.000 de autovehicule. "Anul acesta obiectivul nostru este sa ramanem la aceeasi cota de piata, dar sa avem o oferta mult mai extinsa. Anul trecut, la final, am lansat noua utilitara Master si Twingo. Un punct foarte important va fi lansarea Latitude (noua limuzina de clasa mare - n.red.), un model cu potential in ceea ce priveste vanzarile de flote, companiile fiind interesate sa schimbe flota actuala pentru manageri cu modele Latitude", a spus Cambolive.

In ceea ce priveste evolutia din acest an, seful Renault vede 2011 ca pe un an de crestere, primul din mandatul sau. Cresterea, indiferent daca va fi de 5% sau de 20%, raportata la volumul actual, va avea o valoare mica, cu un impact redus, dar va permite revenirea pe profit a dealerilor.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/transporturi/un-francez-si-trei-motive-de-optimism-dacia-renault-si-nissan-8012237
8012237
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.