Un francez si trei motive de optimism: Dacia, Renault si Nissan
Fabrice Cambolive a preluat conducerea marcii Renault pe piata locala exact in momentul in care Romania a intrat in recesiune. Acum francezul se poate lauda cu o cota mai mare din piata pentru toate cele trei marci, Dacia, Renault si Nissan.
In ceea ce priveste marca Renault, obiectivul francezilor este de a-si pastra in acest an o cota de piata de aproximativ 8%, similara cu cea de anul trecut, cand marca franceza a vandut peste 9.000 de autovehicule. "Anul acesta obiectivul nostru este sa ramanem la aceeasi cota de piata, dar sa avem o oferta mult mai extinsa. Anul trecut, la final, am lansat noua utilitara Master si Twingo. Un punct foarte important va fi lansarea Latitude (noua limuzina de clasa mare - n.red.), un model cu potential in ceea ce priveste vanzarile de flote, companiile fiind interesate sa schimbe flota actuala pentru manageri cu modele Latitude", a spus Cambolive.
In ceea ce priveste evolutia din acest an, seful Renault vede 2011 ca pe un an de crestere, primul din mandatul sau. Cresterea, indiferent daca va fi de 5% sau de 20%, raportata la volumul actual, va avea o valoare mica, cu un impact redus, dar va permite revenirea pe profit a dealerilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro