Reţeta nemţească de management de la Porsche Inter Auto România. Ce planuri are austriacul

Autor: Bogdan Alecu Postat la 23 iunie 2014 731 afişări

A pus bazele reţelei Porsche Inter Auto în Germania, a gestionat vânzările Skoda în Austria şi după 15 ani la conducerea dealerului din Viena Peter Copetti, 57 de ani, a preluat divizia din România a retailerului auto austriac.

„Porsche Pipera 2 a fost o investiţie bună. La început am fost şi eu precaut când a venit vorba de această investiţie, dacă a fost una bună sau nu. Atunci când m-am pregătit în Austria pentru noul job şi am trecut peste această investiţie am fost circumspect, după care am văzut că a fost o investiţie bună. De asemenea, vânzările cresc pe segmentul de lux. În plus, în piaţă sunt multe maşini în parcurile companiilor ce urmează a fi schimbate în următorii ani, iar acest lucru va aduce o creştere a vânzărilor„, a spus Copetti.

În ceea ce priveşte rezultatele financiare, PIA a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 136 mil. euro, în scădere de la 156 mil. euro în 2012, iar profitul s-a micşorat sub pragul de 2 milioane de euro.

„Măsurile adoptate şi felul în care managementul a funcţionat pe timp de criză a fost foarte bun. Acest lucru se reflectă în rezultatele companiei din ultimii ani. Desigur, profitul a scăzut, dar a fost profit. De asemenea, vom realiza un profit bun şi în acest an. Nu putem estima momentan cât, deoarece în continuare este un an dificil, dar vom realiza un profit, cel puţin unul similar cu 2013. Acum avem o creştere în vânzări, dar nu la fel de puternică precum a pieţei deoarece această creştere este în primul rând impulsionată de rezultatele Dacia şi Ford„, a subliniat noul şef al PIA. Pe de altă parte, în opinia sa, rezultatele din 2013 au fost influenţate şi de mutarea din Porsche Aviaţiei în Nord şi din Nord în Pipera 2. Începând de anul viitor, compania are în plan realizarea de noi investiţii în showroomul VW Autoturisme de la Porsche Nord şi pentru Skoda la Vest şi în Timişoara, pentru a le aduce la standarde similare cu Pipera 2.

Planuri pentru noi dealeri în anii ce urmează vor fi în funcţie de cazul de business. Dacă se poate realiza un business bun, atunci noul şef al PIA spune că vor „acţiona„ în această direcţie.

Având în vedere evoluţia puternică a Porsche, compania ia în calcul noi investiţii în ceea ce priveşte marca germană: „Este posibil să deschidem un alt service pentru Porsche la nivel naţional. Depinde de dealer, de partener. Dacă piaţa va continua trendul din ultimii ani, este posibil„.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/transporturi/reteta-nemteasca-de-management-de-la-porsche-inter-auto-romania-ce-planuri-are-austriacul-12817403
12817403
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.