Marketing pe bavareza sau cum fac nemtii miliarde de euro din povesti
Cu vreo jumatate de secol in urma, agentii de turism din sudul Germaniei, cea mai bogata zona dintr-o tara care a fost aproape sa cucereasca lumea, cautau modalitati sa se readapteze noii ordini mondiale de dupa al Doilea Razboi Mondial.
Practic, cadrul natural este o componenta foarte importanta pentru un producator de masini atunci cand organizeaza un test-drive, oamenii de marketing alegand cu grija doar locurile care pun in valoare acele calitati care particularizeaza masina intr-o lume auto tot mai incarcata de lansari de modele.
Lesne de inteles astfel ca multe dintre test-drive-urile pe care le organizeaza cei trei mari producatori de masini de lux din Germania - Audi, BMW si Mercedes - au loc in zona de sud a tarii mai degraba decat in strainatate.
Iar in loc de incheiere, v-as propune o paralela care sa ne aduca cu visarea mai aproape, mai ales ca perioada de concedii s-a cam terminat. Imaginati-va Romania, cu muntii, marea, turismul rural, lacurile, manastirile sau orice altceva va mai trece prin minte cand auziti de conceptul de brand de tara. Si cu drumurile aferente. Oare ce tip de masina ar putea fi pus in valoare de o astfel de tara? Va mai mirati atunci ca primul test-drive international pentru Dacia Logan de acum sase ani a avut loc in Turcia?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro