Maşini de import, executivi de import

Autor: Bogdan Alecu Postat la 29 iunie 2012 64 afişări

Cu mici excepţii, cele mai importante companii din piaţa auto locală sunt controlate de expaţi, care gestionează afaceri cumulate de peste un miliard de euro. În viziunea lor România rămâne o piaţă cu potenţial în care experienţa internaţională este una foarte importantă.

"Cea mai mare provocare în acest moment este rentabilizarea reţelei de distribuţie, întrucât investiţiile dealerilor s-au bazat pe condiţiile generale ale pieţei din 2007-2008. Independent de aceasta, piaţa din România este foarte asemănătoare celei din ţările Europei de Vest, precum Austria, de exemplu. Focusul principal este satisfacţia clienţilor noştri", a spus noul director al Porsche România.

În ceea ce priveşte profilul pieţei locale, Rainer Trischak este de părere că piaţa din România este comparabilă cu cea din restul ţărilor Europei Centrale şi de Est, însă criza a lovit aici cel mai puternic. "Piaţa auto actuală este dependentă de un procent foarte mare de persoane juridice. Nesiguranţa situaţiei economice actuale precum şi fluctuaţiile cursului de schimb valutar amână decizia persoanelor fizice de a-şi cumpăra o maşină. "Rabla" ajută la remedierea acestei situaţii într-o oarecare măsură, însă nu ne putem pronunţa acum dacă vom putea depăşi rezultatele din anul trecut", a spus Trischak. Marc Gueudin, directorul general al Citroen România a sosit în România în luna mai a anului trecut şi îşi va continua activitatea "până când Citroen va înregistra rezultatele dorite cu gama în dezvoltare şi cu reţeaua noastră de distribuitori."

În cadrul Citroen lucrează de 35 de ani, din 1977. Înainte de a sosi în România a activat ca director de filială în Polonia, Cehia şi Belgia. "În România vom continua politica de dezvoltare pe care marca o conduce în întreaga lume şi care vizează în special îmbunătăţirea calităţii produselor şi serviciilor, dezvoltarea gamei către segmentul premium şi dezvoltarea reţelei de concesionari Citroen", a spus Gueudin.

Cu ce ţară seamănă România? "Fiecare ţară în care ma avut ocazia să activez a fost o experienţă complet nouă. Şi în România am regăsit o piaţă care nu este deloc lipsită de provocări, destul de instabilă, marcată de războiul ofertelor şi concurenţa între piaţa nouă şi cea second-hand şi de tipologii noi de clienţi. Adaptarea la cerinţele pieţei presupune o promovare largă şi orientarea tuturor programelor şi acţiunilor spre consumator".

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
resurse umane,
auto,
executivi,
expati
/analize/resurse-umane/masini-de-import-executivi-de-import-9793269
9793269
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.