City Mall: povestea mallului care a inselat asteptarile tuturor

Postat la 26 iulie 2010 158 afişări

Este cel mai mic mall din Bucuresti si primul care a inregistrat rezultate sub asteptari. A fost vandut de cele mai multe ori si acum, in contextul crizei, incearca sa o ia (din nou) de la capat.

Noua repozitionare a centrului comercial ar trebui sa vizeze, ca public principal, tinerii si comunitatea din zona.

"Este un mall pentru o comunitate, nu putem face din el un mall dominant; sunt si putini retaileri puternici care se extind", mai afirma Gheorghe. In plus, deschiderile Grand Arena si mai ales a Sun Plaza, in aceeasi parte de sud a Capitalei, au marit considerabil concurenta.

Pe de alta parte, City Mall a trecut printr-o serie de imbunatatiri in ultimii ani, cele mai importante fiind reprezentate de deschiderea unui cinematograf multiplex si de finalizarea unei parcari supraterane, unde au fost deschise si magazine ale unor branduri cunoscute in peisajul romanesc, precum Domo si Billa. Iar ultimele luni au adus si cateva contracte noi, cele mai importante fiind House of Art si restaurantul The Grill.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

/analize/imobiliare/city-mall-povestea-mallului-care-a-inselat-asteptarile-tuturor-6683657
6683657
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.