Românii şi cuceritorii modei

Autor: Rosca Cristina Postat la 24 septembrie 2011 94 afişări

Termenul criză, care stă de trei ani pe buzele tuturor, s-a tradus în oportunităţi de extindere pentru brandurile de modă străine şi în insolvenţă sau datorii imense pentru românii care altădată dominau piaţa de retail.

Şi afacerile altor jucători străini mari au crescut, cum este cazul germanilor de la New Yorker. Cifra de la afaceri a grupului aproape s-a dublat, ajungând la 17 milioane de euro. Dar jucătorii străini, parte a unor imperii de modă, continuă să investească pe piaţa locală în pofida crizei financiare şi doar în acest an deschiderile se apropie de 50 de magazine. Cei mai agresivi sunt Inditex, H&M şi C&A. Piaţa locală de îmbrăcăminte continuă să atragă jucători străini, anul acesta făcându-şi intrarea H&M şi New Look. Într-o perioadă când consumul continuă să scadă, criza se simte pentru jucătorii români, dar apare deocamdată doar în visele urâte ale retailerilor străini.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
retail,
branduri,
moda,
datorii,
piata
/analize/comert/romanii-si-cuceritorii-modei-8760661
8760661
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.