N-ai paine, mananci pufuleti

Postat la 07 aprilie 2009 1969 afişări

Banalii pufuleti, despre care in anii de crestere economica s-ar fi vorbit doar ca despre o categorie de produse pierduta printre altele din oferta multinationalelor sau ca de un temei pentru mici afaceri locale, s-ar putea dovedi acum un produs care sa profite de pe urma crizei.

Avand in vedere dificultatea finantarii si instabilitatea monedei nationale in aceasta perioada, cea mai mare mandrie a celor doi oameni de afaceri prahoveni o reprezinta faptul ca au reusit sa creasca prin autofinantare. “Nu am apelat niciodata la credite bancare sau la fonduri europene. Doar pentru parcul de masini (30 de camioane pentru transportul marfii) am facut leasing. Atat”, spune Catalin Nour.

 

Asociatul sau e de parere ca decizia de a nu apela la imprumuturi i-a facut sa fie mai realisti si mai prudenti: “Ne-am dezvoltat prin forte proprii si asta ne-a dat masura banului si a muncii; am fost cumpatati si am investit cu atentie”.

 

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
producatori,
pufuleti,
fabricanti,
afaceri
/analize/comert/n-ai-paine-mananci-pufuleti-4174714
4174714
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.