Rahova Pictures” presents USL. 13 oameni, un film

Postat la 24 aprilie 2007 1 afişăre

USL este un lungmetraj independent de fictiune, filmat în format digital. Conceptul celor 13 usl-isti este sa realizeze un proiect low-budget, 100% romanesc, însa fara a face uz de retetele clasice din cinematografia autohtona.

USL este un lungmetraj independent de fictiune, filmat în format digital. Conceptul celor 13 usl-isti este sa realizeze un proiect low-budget, 100% romanesc, însa fara a face uz de retetele clasice din cinematografia autohtona.

 

"Filmul e anti-mizerie, e anti-revolutie, e anti-temele generale din filmul romanesc, însa dupa ce il vei fi vazut, vei avea zambetul pe buze". Asta promite Tudor Cotovelea. El e omul cu ideea fixa care a realizat scenariul, a adunat echipa si care se lupta sa obtina sponsorizari si notorietate. Mai are nevoie de fonduri si de 16 zile frumoase de vara în care sa filmeze.

 

Nimeni nu stie înca ce inseamna exact USL. Pe site oamenii si-au dat cu parerea: "unde sufla lopatarii", "Uzbekistan Sex League", "ubicuitatea senzatiei libertatii".  Tudor spune ca "vine de la o expresie romaneasca destul de cunoscuta, dar nimeni nu a nimerit-o pana acum. Oricum, teoretic, dupa ce iesi de la film iti dai seama ce înseamna".

 

USL are o campanie de promovare deloc conventionala si, la fel ca si filmul, este low-budget. Afisele, fly-erele, sunt home made si pastrand ideea de costuri minime, prima varianta a fost scoasa la imprimanta si apoi fotocopiata. Campania de "PR" nu a costat mai mult de 100 RON. Logo-ul proiectului este o mana. "Sugereaza ideea de amprenta; poate fi palma care te împinge sau care te opreste, mana care ajuta si daca vrei, mana care îti spune nu sau îti închide usa", spune Tudor. Cea mai mare expunere au obtinut însa datorita site-ului, unde oamenii au intrat, au vazut, s-au convins si si-au oferit ajutorul.

 

"Toti cei care ne ajuta se vor vedea. Am gasit la ei povesti asemanatoare cu a noastra. Vrem sa proiectam filmul un an de zile prin toate orasele. Asta din vara, cand am promis ca va fi proiectat prima data. Încercam sa promovam low-budget-ul ca gen."

 

Au primit sprijin de la companii, de la persoane private si s-au bucurat de un mare succes în randul tinerilor. "Am avut feedback foarte bun de la tineri. În Bucuresti am lipit noi afisele, dar în Timisoara, Valcea, Turnu Severin au fost oameni care pur si simplu au vrut sa ajute, asa ca le-au printat si le-au expus pe strada."

Tudor nu a vrut sa-si depuna proiectul nici la CNC si nici nu a cerut acces la fonduri europene, desi, spune el, ar fi fost o varianta. "Nu l-am depus la CNC pentru ca nu credem ca e solutia viabila pentru filmul romanesc în general. Ajungi sa fii tanara speranta a filmului romanesc la 40 de ani. Cred ca si în Romania, ca si  în SUA, piata privata este adevaratul motor al filmelor."

 

Cei 13 planuiesc sa plece într-o caravana prin tara dupa lansarea filmului. "Vrem sa ducem filmul prin cluburi, sali de cinema, practic oriunde se pot pune niste scaune si un cearceaf." Echipa USL înseamna oameni care au jucat în teatru, filme, care au colaborat pentru filme ca Baieti Buni, Cold Mountain, 7 Seconds, Mimic: Sentinel. Si-au pus la bataie toata experienta pentru a face ceva nou în Romania. Pentru ca era nevoie si de un statut juridic, acum se numesc "Rahova Pictures".

 

Daca vreti mai multe amanunte despre proiect, daca doriti sa ajutati la realizarea acestui film sau daca vreti sa va rezervati bilet la premiera, accesati site-ul http://web.mac.com/spulbergs.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/rahova-pictures-presents-usl-13-oameni-un-film-1008989
1008989
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.