Cand e vorba de moda, copiii fac toti banii
Daca parintii sunt ceva mai stransi la punga cand vine vorba de garderoba lor, pentru copii tot trebuie sa cheltuiasca, socotesc creatorii de moda de lux, ale caror colectii destinate micilor clienti s-au inmultit.
Printre ultimele nume mari din industria modei care au decis sa se adreseze si copiilor sunt Stella McCartney, Gucci sau Fendi, dar nici Jean Paul Gaultier nu este strain de tendinta.
Economic vorbind, decizia este foarte buna, deoarece copiilor le raman hainele mici destul de repede si le mai si strica la joaca sau cu alte ocazii, iar niste haine de calitate de la o casa de moda le dau parintilor sentimentul ca nu irosesc banii. In plus, multi parinti, chiar daca se confrunta cu probleme financiare, mai degraba renunta la lucruri trebuitoare lor decat la ceva pentru copii. Asa se face ca, la nivelul Uniunii Europene cel putin, segmentul articolelor de vestimentatie pentru copii are performante mai bune decat restul pietei, dupa cum releva un studiu al companiei de cercetare de piata Datamonitor Group.
Creatorii de moda acorda o atentie sporita nu numai integrarii articolelor pentru copii in linia de sezon a casei pe care o reprezinta, ci si procesului de confectionare a acestora si materialelor folosite, cu predilectie pentru materiale cat mai ecologice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro