Corporate Shrink
Pe o piata foarte concurentiala a face o echipa buna si a o mentine la un nivel optim de motivatie este cel mai important si cel mai complicat lucru. Probleme apar si cand vorbim de echipe mici si cand vorbim de echipe mari. Ceea ce este important este ca resursele membrilor echipei sa fie folosite pentru a construi si sa nu fie irosite in conflicte interne.
Puteti sa aveti o discutie cu angajatul care se plange tot timpul, sa ii prezentati si lucrurile pozitive si sa incercati sa intelegeti de ce are aceasta viziune negativista. Poate sunt lucruri pe care nu le stie sau poate este o modalitate prin care se automotiveaza, dar ii demotiveaza pe ceilalti. Pe langa aceasta discutie puteti sa diminuati influenta negativa a angajatului dvs. prin sublinierea rezultatelor bune si a progreselor in fata intregii echipe. Fiind vorba doar de trei oameni, puteti sa verificati frecvent starea lor de motivatie. In orice echipa angajatii isi asuma diverse roluri. In cazul de fata il puteti folosi pe angajatul care obisnuieste sa se planga in rolul de "avocat al diavolului" din tipologia Belbin si sa le dati celorlalti roluri de mo-delator, implementator, designer etc.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro