Profit din frumuseţe

Autor: Ioana Matei Postat la 15 mai 2013 125 afişări

Farmec Cluj-Napoca a înregistrat vânzări de 28,9 milioane de lei în primele trei luni ale anului, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, această evoluţie aliniindu-se estimării de creştere a companiei pentru anul 2013. Farmec a încheiat anul 2012 cu vânzări de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decât cele din 2011.

Profit din frumuseţe

„Planurile noastre pentru acest an mai cuprind continuarea investiţiilor în modernizarea secţiilor de producţie, a laboratoarelor şi în dezvoltarea sistemului propriu de distribuţie, dar şi în cercetare şi inovare la nivelul portofoliului de produse, unde vom continua să ne surprindem consumatorii prin noi lansări şi extinderi de gamă. De asemenea, vom investi puternic în creşterea prezenţei noastre la export, cu precădere în ţări din zona Europei Centrale şi de Est”, spune Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice si ajung în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.

Urmărește Business Magazin

/analize/industrie/profit-din-frumusete-10878983
10878983
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.