Vânzările cu amănuntul din Germania înregistrează cea mai mare cădere anuală din 1994
Retailerii germani au încheiat prima jumătate a anului 2022 cu cea mai puternică scădere a vânzărilor de la an la an din ultimele aproape trei decenii, în condiţiile în care inflaţia, războiul din Ucraina şi pandemia de coronavirus îşi pun amprenta, scrie Reuters.
Vânzările cu amănuntul din iunie au scăzut cu 8,8% în termeni reali faţă de aceeaşi lună a anului trecut, cea mai mare scădere de la începutul seriei cronologice, în 1994, a precizat Oficiul Federal de Statistică.
Analiştii intervievaţi de Reuters prevăzuseră o scădere de 8,0%.
De asemenea, vânzările cu amănuntul au scăzut în mod neaşteptat faţă de luna precedentă, cu 1,6% în termeni reali, faţă de previziunile analiştilor, care estimau o creştere de 0,2% într-un sondaj Reuters.
Vânzările cu amănuntul de produse alimentare, în special, au înregistrat o scădere de 1,6% în termeni reali faţă de luna precedentă, din cauza preţurilor mai mari la produsele alimentare şi unei creşteri a vânzărilor în restaurante, potrivit biroului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro