Un roman din trei si-a redus consumul din pricina crizei
62,3 % dintre romani si-au redus consumul cantitativ (54,0% au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, atata un studiu realizat de compania de cercetare Mednet. In acelasi timp, 8,3% au cumparat produse mai ieftine si in cantitate mai mica) aceasta fiind in prezent principala cale de mentinere sub control a cosului de cheltuieli zilnice.
Exista si consumatori care au apelat la cumpararea produselor mai ieftine, fara a renunta in schimb la cantitate (7,8%).Totusi, comparativ cu anul 2010, in 2011 s-a redus numarul respondentilor care au renuntat si la cantitate si la pret de la 19,8% la 8,3%, dar si a acelor care au cumparat mai ieftin si in cantitate mai mica de la 11,8% la 7,8%.
Studiul a fost realizat de Mednet Marketing Research Center pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 02 - 11 februarie 2011. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu vârsta cuprinsa in intervalul 18 - 70 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,46%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro