Trei tineri români au lansat un curs în care te învaţă cum să îţi vinzi produsele pe una dintre cele mai cunoscute platforme din lume. Ce sfaturi trebuie să urmezi pentru a avea succes
Ca urmare a creşterii spectaculoase a comerţului online din ultimii ani, în special în anul precedent, pe fondul apariţiei pandemiei de COVID-19, când tot mai mulţi retaileri tradiţionali au migrat către acest canal, trei antreprenori români care şi-au dezvoltat propriile businessuri pe platforma Amazon au decis să lanseze un curs prin care îi învaţă pe alţii să dezvolte afaceri în acelaşi mod.
Alex Hudiţan, Vlad Dragomir şi Edward Ilinca au creat astfel Amazonienii StepUP, în care îşi împărtăşesc experienţele şi îi învaţă pe cursanţi pas cu pas cum să-şi lanseze un produs pe Amazon şi cum să-l transforme într-o afacere online de succes. În ediţiile anterioare cursul a înregistrat deja peste 4.000 de participanţi români, însă acum cei trei iau în calcul trecerea la predarea în limba engleză.
„Noua ediţie a cursului vine cu o platformă nouă ce include: tool-uri dedicate acestei afaceri, ce permit participanţilor să analizeze ce produse se potrivesc bugetului de care dispune cursantul, ce costuri sunt asociate, care sunt încasările şi profiturile estimate bazat pe produsele ce deja există în piaţă; 12 webinarii live pentru întrebări şi răspunsuri şi 155 de lecţii video; procese şi proceduri pentru a-şi lansa şi a-şi creşte afacerea: de la găsirea unui producător, la pregătirea produsului, la prezentarea acestuia şi administrarea ulterioară a activităţii”, explică ei într-un comunicat.
Iată câteva dintre sfaturile pe care cei trei antreprenori le oferă:
- Realizează şi comercializează produse personalizate, sub branding propriu, ceea ce te ajută în diferenţierea faţă de alţi vânzători din piaţă
- Bugetul minim recomandat ca investiţie iniţială este de 5.000 de dolari, pentru a putea realiza o lansare de produs de succes
- În fiecare lună Amazon face public un top cu cele mai bine vândute produse. Te poţi inspira din aceste topuri în alegerea produsului pe care îl vei vinde
- Alege produse care să se încadreze între 15 şi 70 de dolari ca preţ final de vânzare
- Orientează-te spre produse mici şi uşoare, care să nu necesite costuri mari de transport şi depozitare care pot diminua marja normală de profit care poate ajunge la valori de 15-40%
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro