MedLife deschide în 2015 cel puţin şase unităţi noi şi ţinteşte vânzări de 100 de milioane de euro

Autor: Razvan Muresan Postat la 18 martie 2015 365 afişări

Compania MedLife, numărul unu pe pieţa de servicii medicale private din România după venituri, a raportat o cifră de afaceri agregată de 80 milioane de euro în 2014 şi un profit operaţional de 13 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de 2013.

MedLife deschide în 2015 cel puţin şase unităţi noi şi ţinteşte vânzări de 100 de milioane de euro

„În 2014 am continuat să ne consolidăm poziţia de lider la nivel naţional. Ne-am extins în Iaşi, Constanţa, Galaţi, Târgu Mureş şi Covasna, iar de curând şi în Craiova, Slatina şi Râmnicu Vâlcea. Am crescut peste ritmul pieţei, în condiţiile în care românii au fost mai atenţi în ceea ce priveşte cheltuielile pentru sănătate, iar fondurile alocate de CNAS s-au diminuat. Am crescut numărul de intervenţii chirurgicale şi de naşteri, astfel încât la finalul anului trecut am ajuns la 45 de mii de operaţii şi cca. 16.500 de naşteri, am crescut numărul de abonaţi până la 330.000, având cel mai mare număr de abonaţi din România, şi nu în ultimul rând am crescut numărul de clienţi plătitori (fee for service) până la 4,3 milioane de clienţi unici, ceea ce înseamnă că 1 din 4 români ne-a fost client”, a declarat Mihai Marcu, preşedinte al MedLife.

Pentru anul curent, MedLife ţinteşte o creştere organică de 16% până la valoarea de 93 milioane euro, şi de peste 25%, respectiv până la valoarea de 100 milioane euro, aceasta din urmă fiind condiţionată de derulararea unor noi achiziţii pe care compania le are în plan. De asemenea, reprezentanţii MedLife estimează o creştere accelerată a profitului operaţional, până la 17 milioane euro, respectiv un avans de 31% faţă de 2014.

În ceea ce priveşte planurile de dezvoltare aferente anului curent, reprezentanţii MedLife au în plan trei direcţii strategice: o nouă serie de proiecte de tip green field, achiziţii şi noi linii de business.

„2015 este un nou an de expansiune MedLife. În primul semestru, mai exact, in lunile aprilie – mai, vom finaliza, aproape simultan, 5 proiecte de amploare în Bucureşti: un spital multidisciplinar în Titan, o nouă hyperclinică în Berceni, un centru de neurochirurgie în Ferdinand, o clinică de stomatologie în Unirii, şi un centru de cardiologie şi radiologie intervenţională în Griviţa, aceastea din urmă reprezentând trei linii de business complet noi. În plus, avem în plan extinderea laboratorului din Griviţa care va avea instalată prima şi cea mai avansată linie de automatizare a probelor medicale din Regiunea Balcanică, cu echipamente Abbot. În a doua jumătate a anului vrem să finalizăm alte două proiecte de amploare, derulate la nivel regional, respectiv extinderea Hyperclinicii MedLife din Timişoara şi inaugurarea unei noi clinici de mari dimensiuni în Cluj. Adiţional acestor proiecte, suntem în discuţii cu 3-4 operatori medicali în vederea derulării unor noi achiziţii pe plan local, valoarea minimă a cifrei de afaceri per companie fiind de 7-10 milioane euro. Avem convingerea că toate aceste proiecte ne vor consolida şi mai mult poziţia de lider şi ne vor aduce mai aproape de obiectivul nostru, acela de a atinge cinci milioane de clienţi unici până la finalul anului”, a mai spus Mihai Marcu.

„Planurile de extindere şi dezvoltare sunt susţinute şi de o strategie medicală clar definită. Intenţia asumată este de a dezvolta unităţi medicale şi centre medicale de excelenţă, astfel  încât pacienţii să se poată trata în Sistemul MedLife indiferent de specialitate, patologie sau complexitatea cazului”, a declarat Nicolae Marcu, Director General MedLife.

AngioLife este un nou centru de excelenţă din cadrul Sistemului MedLife specializat în cardiologie şi radiologie intervenţională şi se adresează patologiei cardiovasculare complexe. Noul centru va include o secţie de cardiologie, un laborator de angiografie şi un post operator de trei paturi. Unitatea va fi asistată de două linii de gardă. Aceasta urmează să devină operaţională în următoarele 15 – 30 de zile.

NeuroLife, centrul de excelenţă în chirurgia spinală şi cerebrală este situat în zona Ferdinand, în cadrul Spitalului de Ortopedie MedLife şi se adresează patologiei neurochirurgicale complexe. Este condus de doi medici de renume mondial şi are în dotare un microscop de ultimă generaţie şi neuronavigaţie.

StomaLife este primul unit integrat MedLife cu profilul de medicină dentară. Unitatea pune la dispoziţie pacienţilor, în acelaşi loc, 4 cabinete stomatologice (profilaxie, ortodonţie, paradontologie, endodonţie, implantologie) o divizie de radiologie panoramică, şi o alta de estetică dentară şi DSD (Digital Smile Design). „Digital Smile Design integrează fotografii şi amprente dentare, rezultatul vizat fiind estetica zâmbetului în funcţie de fizionomia persoanei. Ca ultim act integrator, pacienţilor le este disponibilă intervenţia chirurgicală BMF în blocul operator din cadrul spitalului Life Memorial pentru adulţi sau în Spitalul de Pediatrie pentru copii” a mai spus Nicolae Marcu, Director General MedLife.      

BioLife este un produs premium adresat exclusiv segmentului corporate, care vizează evaluarea completă a stării de sănătate a angajaţilor la locul de muncă. Acest program integrează o serie de componente: de la evaluarea alimentaţiei şi a gradului de sedentarism la patologie existentă, având ca obiectiv restabilirea unui echilibru şi a stării de bine în organism. Programul a demarat cu o sesiune demo, urmând să fie complet funcţional în următoarele două luni.

În ceea ce priveşte piaţa serviciilor medicale private, reprezentanţii companiei spun că aceasta ar putea să fie caracterizată în 2015 de o dinamică mai bună, respectiv 10-12%, unul din factorii catalizatori fiind chiar segmentul de abonamente medicale. „Credem că anul acesta vom asista la o nouă creştere accelerată a abonamentelor medicale, în detrimentul asigurărilor, tendinţă care se va contura în mod special la nivel local, acolo unde piaţa este la un nivel incipient. După modelul angajatorului din capitală şi angajatorii din ţară doresc să îşi motiveze angajaţii, iar abonamentul medical este de cele mai multe ori în topul listei de beneficii oferite mai ales în această perioadă. Cererea este în creştere, iar numărul de contracte finalizate în acest început de an ne confirmă acest lucru”, a mai spus Mihai Marcu. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
medlife,
companie,
raportare,
venituri
/actualitate/medlife-deschide-in-2015-cel-putin-sase-unitati-noi-si-tinteste-vanzari-de-100-de-milioane-de-euro-14007769
14007769
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.