Lactalis, producătorul brandurilor Albalact, Covalact şi Dorna Lactate, vrea să reducă timpii de livrare spre magazine
Lactalis Romania, producătorul brandurilor de lactate Albalact, Covalact şi Dorna Lactate, investeşte în eficientizarea rutelor zilnice de livrare, folosind o soluţie a Vodafone care asigură trasabilitatea transporturilor spre magazine şi scăderea timpilor în trafic.
Soluţia de Business Intelligence include componenta Route Planner de planificare şi monitorizare a rutelor zilnice ale flotei de vehicule Lactalis Logistic. De asemenea, componenta Vodafone FMS Logistics asigură monitorizarea şi gestionarea rutelor planificate, precum şi verificarea cu uşurinţă a stadiului tuturor livrărilor zilnice.
Soluţia include şi o aplicaţie mobilă pentru şoferi, care permite primirea ordinelor de livrare a comenzilor, comunicarea rapidă cu dispecerul, asistenţă pentru navigarea optimă la următorul punct de livrare, afişarea detaliilor de livrare pentru fiecare punct.
“Digitalizarea proceselor de optimizare a rutelor de livrare şi urmărire a execuţiei livrărilor ne oferă vizibilitatea de care avem nevoie. Această soluţie ne ajută mult la identificarea elementelor care necesită îmbunătăţiri, a zonelor în care activitatea poate deveni mai eficientă, astfel încât produsele noastre să ajungă la consumatori în timpul optim, cu respectarea rigorilor de calitate şi siguranţă alimentară”, declară Cristian Todor, Director IT, Lactalis Romania.
La 30 iunie, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV şi peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.
„Viziunea Vodafone este ca alături de clienţii noştri, prin digitalizare, să creăm un mediu de business mai puternic şi pregătit să facă faţă oricăror provocări, contribuind, totodată, la dezvoltarea economiei şi a societăţii în care trăim. Ne bucurăm că în acest proiect susţinem Lactalis România prin companiile Albalact, Covalact şi Dorna Lactate în promisiunea de a le oferi consumatorilor întotdeauna produsele la timp şi în cea mai bună stare. Acest proiect este un exemplu elocvent pentru modul în care tehnologia şi soluţiile digitale aduc valoare reală şi tangibilă în business, mai ales acolo unde complexitatea proceselor operaţionale este semnificativă, ca în cazul de faţă, precum cele din depozit şi apoi din procesul de livrare”, spune Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Enterprise Business Unit, Vodafone România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro