Clienţii BCR au făcut tranzacţii prin telefon de 84 mil. euro
Clienţii BCR, cea mai mare bancă locală după activele deţinute, au efectuat anul trecut tranzacţii prin telefon în valoare de 374 milioane de lei (84 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de nivelul din 2011.
Clienţii BCR, cea mai mare bancă locală după activele deţinute, au efectuat anul trecut tranzacţii prin telefon în valoare de 374 milioane de lei (84 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de nivelul din 2011. Numărul operaţiunilor efectuate prin contact center au crescut în paralel cu 25% şi au ajuns la 1,3 milioane, potrivit datelor băncii. Clienţii care utilizează canalele alternative de internet şi phone banking pentru a efectua tranzacţii pot solicita suport tehnic şi de urgenţă prin intermediul serviciului de contact center. Tot prin contact center clienţii pot solicita credite şi carduri de credit.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro