Cea mai scumpă campanie electorală. Ce interese se ascund în spatele celor 2,5 miliarde de dolari

Autor: Razvan Muresan Postat la 06 noiembrie 2012 24 afişări

Când alegerile prezidenţiale de peste Ocean vor ajunge la final costurile estimate se vor ridica la 2,5 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă circa 20 de dolari pentru fiecare vot.

Banii provin din surse diferite: din fondurile acumulate de către candidaţi şi partidele lor, dar mai ales de la grupurile Super PAC, potrivit BBC. Super PAC-urile sunt organizaţii active politic care au dreptul să colecteze şi să cheltuiască sume nelimitate de la corporaţii, indivizi şi asociaţii. Anumite grupuri nonprofit au dreptul să contibuie la Super PAC-uri fără să menţioneze provenienţa banilor oferiţi, notează US Politics. Super PAC-urile nu pot lucra direct cu cei doi candidaţi, Barack Obama şi Mitt Romney, dar au cheltuit milioane de dolari pentru reclame în media, sperând să influenţele electoratul. Asta a făcut ca efortul financiar făcut pentru alegerile din SUA din 2012 să fie cel mai mare din istoria ţării.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sua,
campanie electorala,
obama,
romney
/actualitate/cea-mai-scumpa-campanie-electorala-ce-interese-se-ascund-in-spatele-celor-2-5-miliarde-de-dolari-10278363
10278363
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.