Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013

Postat la 03 septembrie 2013 42 afişări

Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013,

Campania Gândul "Why don't you come over", premiată cu aur la AdStars 2013

Un juriu internaţional format din directori de creaţie din întreaga lume şi condus la secţiunea PR de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group, a acordat medalia de aur campaniei "Why Don't You Come Over?", la AdStars 2013, unul dintre cele mai importante festivaluri de profil din lume. Campania a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).

Aurul obţinut plasează campania într-o companie selectă de lucrări precum "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud sau  "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia, premiate cu multiple trofee prestigioase anul acesta.

Performanţa din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obţinute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secţiunea Public Relations.

Citiţi mai multe pe gandul.info.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
campanie,
gandul,
premiu
/actualitate/campania-gandul-why-don-t-you-come-over-premiata-cu-aur-la-adstars-2013-11289398
11289398
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.