Un retailer online de fashion aduce un nou brand în piaţa locală. „Estimăm că noul brand va ajunge să reprezinte 10% din vânzări”
Luna aceasta, brandul Answear lansează în piaţa locală un nou brand, answear.LAB, care debutează cu o colecţie vestimentară în ediţie limitată, inspirată din moda şi cultura anilor ’30, însă reinterpretată pentru femeile din prezent.
„Noua colecţie vine ca un răspuns la nevoile noii generaţii de femei, care îşi doresc să poarte outfituri autentice, cu un design deosebit, haine, încălţăminte şi accesorii elegante şi feminine, adaptate prezentului, dar şi la preţuri accesibile. Ne aşteptăm ca brandul answear.LAB să fie adaptat şi cerinţelor femeilor românce şi să fie bine primit de acestea. Estimăm că noul brand va ajunge să reprezinte 10% din vânzările de pe Answear.ro”, spune Georgiana Pană, marketing manager Answear România.
În portofoliul noului brand sunt incluse articole vestimentare precum: cămăşi, bluze, pantaloni chino, jachete din piele şi fuste, paltoane, rochii de seară şi de cocktail, alături de o serie de accesorii: mănuşi, eşarfe şi genţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro