Soluţie la criza forţei de muncă? Discounterul german Lidl lansează o campanie de recrutare a românilor din diaspora
Campania va fi activă pe aeroporturile din Suceava, Bacău şi Iaşi şi în vămile din Borş şi Nădlac şi va viza atragerea de muncitori în noul depozit al nemţilor din apropierea oraşului Roman din regiunea Moldovei.
Discounterul german Lidl, care deţine pe piaţa locală o reţea de peste 200 de magazine şi circa 5.000 de salariaţi, lansează începând cu luna decembrie a acestui an o campanie de recrutare dedicată românilor care muncesc în străinătate.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro